Lauamäng Karuba, Haba

Täpsustused:
Soovitatav vanus alates: 8 a.
Tüüp: Strateegilised lauamängud
Kauba ID: 5245832

Müüdud

Anname Sulle teada, kui toode on taas saadaval

Sarnased tooted


Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Lauamäng Karuba, Haba

See kogu pere lauamäng on mõeldud 2-4 mängijale vanuses 8 kuni 99 aastat.

Mängu aeg: 40 minutit. 

Pärast pikka aega on seiklejad asunud põnevale teekonnale Karubale. Saarele saabudes on igal mängijal võimalus juhtida neljast seiklejast meeskonda. Aardega täidetud templite juurde jõudmiseks peate liikuma läbi tiheda džungli. Kuid kõigepealt peate leidma hüljatud rajad. Kiirustage, sest mängija, kes esimesena templitesse jõuab, saab kõige heldema tasu. Pidage meeles, et paljud ojad viivad tupikusse, nii et mõelge hoolikalt oma teekonna suunale ja leidke parim tee (läbi džungli). Vaata! Kullatükk! Saate selle kohe endale võtta ja teel on teil ka võimalus koguda läikivaid kristalle.

Mängu eesmärk:

Võidab kõige rikkaimate seiklejate meeskond.

Pakend sisaldab

4 saart

64 kristalli (väärtusega 1 punkt)

16 kullatükki (igaüks 2 punkti)

16 templi aaret (väärtusega 2, 3, 4 või 5 punkti; pruun, sinine, lilla ja kollane)

16 seiklejat (neli igast värvist)

16 templit (neli igast värvist)

44 džunglikaarti

Ettevalmistus mänguks

Iga mängija võtab saare ja asetab selle enda ette. Lisaks saab iga mängija:

- 4 erinevat värvi seiklejat

- 4 erinevat värvi templit

- 36 džunglikaarti, tagant ühte värvi (värvivalik ei ole oluline)

Iga templi ees peaks olema nii palju aardeid kui on mängijaid. Sõltuvalt mängijate arvust kasutage järgmiste väärtuste aardeid:

- 2 mängijat: 5, 3

- 3 mängijat: 5, 3, 2

- 4 mängijat: 5, 4, 3, 2

Pange aarded värvide kaupa virna (kokku 4 virna) kahanevas järjekorras ja asetage laua keskele. Pane ülejäänud aarded karpi tagasi.

Näiteks:

3 mängijale võtke 3 aaret väärtustega 5, 3 ja 2; pruun, sinine, kollane ja lilla. Tehke neli virna, mille alumises osas on 2-punktine ja üleval 5-punktine aare.

Asetage kristallid ja kullatükid ligipääsetavasse kohta laua keskel.

Seiklejad ja templid

Enne igat mängu otsustavad mängijad ühiselt, kuhu seiklejaid ja templeid paigutada. Igal saarel peaksid seiklejad ja templid olema samas kohas, st kõik saared peaksid enne mängu ühesugused välja nägema. Asetage seiklejad numbrite järgi rannale ja templid numbrite järgi džunglisse.

Iga mängija valib seikleja ja asetab ta rannas olevale numbrile. Seejärel asetage sama värvi tempel džunglis olevale numbrile (sama värvi seikleja ja templi vahel peaks olema vähemalt 3 numbri kaugus).  Teised mängijad teevad sama. (Seiklejate ja templite loomise järjekord on selline, et 3 mängijaga määrab üks mängija kahe seikleja ja kahe templi positsiooni, ning kahe mängijaga 2 mängijat otsustavad kaks korda)

Näiteks:

Karolina valib sinise seikleja ja asetab selle 20-kraadise nurga all rannale ja sinise templi 100-kraadise nurga all džunglis. Monika, Kristina ja Tom asetavad oma siniseid seiklejaid ka oma saartele 20-kraadise nurga all rannale ja 100-kraadise nurga all džunglisse.

Monika asetab kollase seikleja 90-kraadise nurga all rannale ja kollase templi 10-kraadise nurga all džunglisse. Tema meeskonna liikmed teevad sama.

Kristina asetab lilla seikleja 110-kraadise nurga all rannas ja lilla templi 60-kraadise nurga all džunglisse. Tema meeskonna liikmed teevad sama.

Tom asetab pruuni seikleja 60-kraadise nurga all rannale ja pruuni templi 70-kraadise nurga all džunglisse.

Määrake ära, milline mängija on ekspeditsiooni juht. See mängija segab oma 36 džunglikaarti ja asetab need nägu all pool oma saare ette. Teised mängijad sorteerivad oma kaardid numbrite järgi ja asetavad nägu üles poole oma saare ette.

Mängu juhised

Iga mängija mängib ainult oma saarel ja püüab esimesena jõuda aardete juurde. Kasutage džungli kaarte, et jõuda vastavat värvi templiteni. Teel saavad mängijad koguda ka kristalle ja kullatükke, mida loetakse ka mängu lõpus kogutud aaretena.

Ekspeditsioonijuht tõstab oma virna ülemist kaarti ja loeb sealt numbri selge häälega. Kõik mängijad otsivad oma virnadest samu kaarte. Kaartide tuvastamiseks on kaks võimalust (allpool on kirjeldatud valikuid A ja B). Niipea kui iga mängija lõpetab variandi A või B, avab ekspeditsioonijuht järgmise kaardi ja nii edasi.

A. Pange kaart saarele

Kaarte tohib panna ainult vabadele väljadele.

- Kaart tuleb paigutada nii, et number oleks kaardi vasakus ülanurgas.

- Kaarte ei pea asetama üksteise kõrvale, vaid võib panna mis tahes väljale.

- Sa võid kaardid asetada nii, et saaksid tupiku.

- Kui kristall- või küllatükiga kaart on laotud, võtavad kõik mängijad vastava eseme laua keskelt ja asetavad sellele kaardile. Mängu lõpus saab punkte kogutud kristallide ja kullatükkide eest.

Lubatud:

- Asetatakse kaart, mis näeb välja nagu tupiktee

- Kaardid ühenduvad teiste kaartidega, mis viivad tupikteele

Pole lubatud:

- Kaardid asetatakse nii, et number pole kaardi vasakus ülanurgas.

- Kaardid paigutatakse väljapoole mänguala

Näpunäide: Veenduge, et seiklejat ja teed templisse ei segaks tahtmatu kaardistus.

B. Pane kaart maha ja liigu edasi

- Kui sa paned kaardi maha, võid liigutada seiklejat. Nii kogute kristalle, kullatükke ja jõuate vastavat värvi templisse.

- Iga maha pandud kaardi puhul võid seiklejat liigutada vastav arv samme (mis tahes suunas).

- Üks samm on alati üks kaart edasi.

- Seiklejad võivad liikuda ainult mööda radu.

- Ainult üks seikleja saab seista ühel kaardil; üle hüpata pole lubatud

- Ristmikel saab pöörduda mis tahes suunas.

- Liikumispunkte ei saa teistele mängijatele üle kanda.

- Liikluspunktidest võite loobuda

Koguge kullatükke ja kristalle

Kullakamakate või kristallide kogumiseks peab seikleja lõpetama oma käigu vastaval kaardil ja loobuma liikumispunktidest. Võtke kaardilt aare ja asetage see saarel seikleja pildi juurde. Aarded jäävad sinna kuni mängu lõpuni. Mängija ei pea koguma aardeid. 

Templisse jõudmine

Kui seikleja templisse jõuab, võtab kõnealune mängija seda värvi kõige väärtuslikuma templiaarde, mis jääb laua keskele. Mängija jääb templisse kogu ülejäänud mänguks. Kui mitu mängijat jõuavad üheaegselt sama värvi templisse, saavad mõlemad mängijad sama palju punkte: üks mängija võtab kõige väärtuslikuma aarde ja teine ​​võtab piisavalt palju muid aardeid (kullakamakaid ja kristalle), et see vastaks mängu väärtusele.

Näiteks:

Tom jõudis pruuni templisse oma pruuni seiklejaga ja võttis pruuni aarde, mille väärtus oli 5 punkti. Järgmises voorus jõuavad Monika ja Kristina pruuni templini. Monika võtab aarde, mis on väärt 4 punkti. Kristina saab 3 punkti väärtuses aarde ja võtab kuhjast lisakristalli. Monika ja Kristina saavad kumbki 4 punkti.

Mängu lõpp

Mäng lõpeb, kui:

- Viimane 36. džunglikaart on avatud

või

- Kõik 4 seiklejat jõuavad oma templitesse.

Punktid arvutatakse järgmiselt:

templivarandused + 2 punkti kullakamakate eest + 1 punkt kristalli eest

Saarel allesjäänud kullatükke ja kristalle ei arvestata. Võidab kõige rohkem punkte kogunud mängija. Võrdse tulemuse korral võidab mängija, kellel on saarel kõige rohkem džunglikaarte. Kui on jälle viik, võidavad mõlemad mängijad.

Mängu looja: Rudiger Dorn

Illustraator: Claus Stephan

Toimetaja: Jurgen Valentiner-Branth

DUK

Mis juhtub, kui mängijad ei suuda otsustada, mida kaartidega teha, sest nende tegevus sõltub teise mängija tegevusest?

Sellisel juhul otsustab kõigepealt mängija, kellel on praegu kõige rohkem punkte. Viigi korral otsustab kõigepealt vanim mängija.

Lühike memo

Eesmärk: Jõudke võimalikult kiiresti vastavat värvi templitesse ja koguge oma teel võimalikult palju kullakamakaid ja kristalle.

Ettevalmistus mänguks

Iga mängija saab:

1 saar

4 seiklejat

4 templit

36 sama värvi džunglikaarti

Pange templi aarded hunnikusse ja asetage need laua keskele. Kõige väärtuslikumad aarded on peal.

Valmistage stseen ette: Iga mängija asetab oma seikleja rannas olevale numbrile ja templi džunglis olevale numbrile.

Mängu alguses peaksid kõik saared välja nägema ühesugused.

Rühmajuht: segab džunglikaardid, pöörab tagurpidi ja asetab enda ette.

Teised mängijad: Sorteerivad oma kaardid vastavalt numbritele.

Mängu juhised

Rühma juht avab džunglikaardi ja nimetab sellele kirjutatud numbri.

Kõik mängijad otsivad​Samad kaardid

Variant A: Pange kaart saarele

Variant B: Lähtestage kaart ja liikuge edasi (saate minna tühjale kaardile)

Jalutuskäik lõpeb aardekaardi juures - saate selle endale võtta

Jalutuskäik lõpeb templis: võtke sobiv väärtuslik aare.

Mäng lõpeb, kui:

- Avaneb džungli viimane kaart.

- Mängija viis kõik oma seiklejad templitesse.

Enim punkte (templiaarded + 2 punkti kullatükkide eest + 1 punkt kristalli eest) = Võitja

Hoiatus!

Kui mänguasjal on väikesed osad, ei sobi see alla 3-aastastele lastele. Olge ettevaatlik väikeste osadega, mis võivad eralduda või murduda, kuna laps võib lämbuda või selle sisse hingata! Kõik pakkematerjalid ja mänguasja osad ei ole mänguasja osa, mistõttu tuleb need enne mänguasja lapsele andmist eemaldada. Kasutada täiskasvanu järelevalve all.

Strateegia lauamängud

Lauamängud hõlmavad väga erinevaid žanre, kuid üks populaarsemaid ja püsivamaid on strateegiamängud. Need mängud võimaldavad mängijatel juhtida tsivilisatsiooni, armeed või isegi meeskonda ning panevad nad mõtlema ettepoole ja vastaseid üle kavaldama. Strateegiamängud on sageli sõjalise iseloomuga, kuid see ei ole alati nii ja see žanr on aja jooksul oluliselt mitmekesistunud. Paljud neist mängudest on saanud nii fännidelt kui ka kriitikutelt tunnustust ja kiitust ning mõned mängud on konkurentidest selgelt paremad kui parimad strateegilised lauamängud. Strateegia lauamängudes mängivad iseseisvad otsustamisoskused sageli olulist rolli tulemuse määramisel. Peaaegu kõik strateegiamängud nõuavad sisemist "otsustusvõimet" või strateegilist mõtlemist ja tavaliselt kõrgetasemelist olukorrateadlikkust.

Loe lähemalt

Üldine tooteinfo: Lauamäng Karuba, Haba

Kauba ID: 5245832
Kategooria: Lauamängud ja mõistatused perele
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,31 x 0,22 x 0,07 m, 1,3 kg
Patareid: Ei
Vajaminevad patareid: Täpsustamata
Mängu keel: Inglise keel
Nutiseade: Ei
Kaubamärk: Haba
Soovitatav vanus alates: 8 a.
Tüüp: Strateegilised lauamängud
Vaade: Haba, strateegilised lauamängud lauamängud ja mõistatused perele
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Haba tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Lauamäng Karuba, Haba
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Lauamäng Karuba, Haba