Questions and answers about the product: Master Coffee MC321W

Ask other buyers about this product!
Ask a question
Your question has been successfully put. Your question will be answered within 3 working days
The question must contain at least 10 characters
Sergei J. 10.03.2023
Kas sellele tootele Eesti keelset kasutus juhendit pole ja kui on siis miks kaasas ei olnud
The answer must contain at least one character
Hansapost.ee answer 14.04.2023

Tere,

Palume kirjutage meile [email protected].

Vabandame ebamugavuste pärast.

Lugupidamisega, Hansapost

Sergei J. 19.02.2023
Tere,egas kellelgi eestikeelset kasutus juhendit pole
The answer must contain at least one character
Hansapost.ee answer 10.05.2023

Tere! Palume kirjutada meile: [email protected] märkides tellimuse number. Täname. Lugupidamisega, Hansapost.

Selma P. 17.02.2023
Tere. Kas järelmaksuga on võimalik osta?
The answer must contain at least one character
Hansapost.ee answer 10.05.2023

Tere! Jah, järelmaksu võimalus on meil olemas. Lugupidamisega, Hansapost.

Endla K. 18.11.2022
Palun andke teada kas sellele pole eestikeelset tõlget.oleks väga vaja
The answer must contain at least one character
Hansapost.ee answer 02.05.2023

Tere

Palun kirjutage meile [email protected].

Vabandame ebamugavuste pärast!

Lugupidamisega, Hansapost

Hansapost.ee registered user 05.11.2022
Täpselt ka minul o. Selle masinaga probleemid
The answer must contain at least one character
Hansapost.ee answer 07.11.2022

Tere,

Palume võtta meiega ühedust emaili või telefoni teel ja edastada tellimuse number, et saaksime olukorra lahendada.

Lugupidamisega,

Tiia Õ. 23.09.2022
Tere. Mul ka probleem olnud paar korda juba sellega, et vett peale ei jookse. Masin alles kuu aega vana. Oleks ka huvitatud vastusest.
The answer must contain at least one character
Hansapost.ee answer 26.09.2022

Tere Tiia,

Palun võtke meiega ühendust telefoni või e maili teel ja palun edastage tellimuse number, et saaksime antud olukorda edasi uurida.

Lugupidamisega,

Helja S. 22.09.2022
Tere Tellisin aasta alguses teilt selle kohvimasina. Nüüd on juhtunud, et masin jahvatab küll kohviube, aga vett enam peale ei tule. Peaks olema veel garantiiaeg. Kuhu ja kuidas peaksin pöörduma? Maksin teie arvele pangaülekandega. Ootan vastust. Helja Saar
The answer must contain at least one character
Hansapost.ee answer 26.09.2022

Tere Helja,

Palun võtke meiega ühendust e maili või telefoni teel ja edastage meile tellimuse number, et saaksime asja edasi uurida.

Lugupidamisega.