Вопросы и ответы о товаре: Master Coffee MC321W

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki
Sergei J. 10.03.2023
Kas sellele tootele Eesti keelset kasutus juhendit pole ja kui on siis miks kaasas ei olnud
Vastus peab sisaldama vähemalt 1 tähemärki
Hansapost.ee vastus 14.04.2023

Tere,

Palume kirjutage meile [email protected].

Vabandame ebamugavuste pärast.

Lugupidamisega, Hansapost

Sergei J. 19.02.2023
Tere,egas kellelgi eestikeelset kasutus juhendit pole
Vastus peab sisaldama vähemalt 1 tähemärki
Hansapost.ee vastus 10.05.2023

Tere! Palume kirjutada meile: [email protected] märkides tellimuse number. Täname. Lugupidamisega, Hansapost.

Selma P. 17.02.2023
Tere. Kas järelmaksuga on võimalik osta?
Vastus peab sisaldama vähemalt 1 tähemärki
Hansapost.ee vastus 10.05.2023

Tere! Jah, järelmaksu võimalus on meil olemas. Lugupidamisega, Hansapost.

Endla K. 18.11.2022
Palun andke teada kas sellele pole eestikeelset tõlget.oleks väga vaja
Vastus peab sisaldama vähemalt 1 tähemärki
Hansapost.ee vastus 02.05.2023

Tere

Palun kirjutage meile [email protected].

Vabandame ebamugavuste pärast!

Lugupidamisega, Hansapost

Hansapost.ee registreeritud kasutaja 05.11.2022
Täpselt ka minul o. Selle masinaga probleemid
Vastus peab sisaldama vähemalt 1 tähemärki
Hansapost.ee vastus 07.11.2022

Tere,

Palume võtta meiega ühedust emaili või telefoni teel ja edastada tellimuse number, et saaksime olukorra lahendada.

Lugupidamisega,

Tiia Õ. 23.09.2022
Tere. Mul ka probleem olnud paar korda juba sellega, et vett peale ei jookse. Masin alles kuu aega vana. Oleks ka huvitatud vastusest.
Vastus peab sisaldama vähemalt 1 tähemärki
Hansapost.ee vastus 26.09.2022

Tere Tiia,

Palun võtke meiega ühendust telefoni või e maili teel ja palun edastage tellimuse number, et saaksime antud olukorda edasi uurida.

Lugupidamisega,

Helja S. 22.09.2022
Tere Tellisin aasta alguses teilt selle kohvimasina. Nüüd on juhtunud, et masin jahvatab küll kohviube, aga vett enam peale ei tule. Peaks olema veel garantiiaeg. Kuhu ja kuidas peaksin pöörduma? Maksin teie arvele pangaülekandega. Ootan vastust. Helja Saar
Vastus peab sisaldama vähemalt 1 tähemärki
Hansapost.ee vastus 26.09.2022

Tere Helja,

Palun võtke meiega ühendust e maili või telefoni teel ja edastage meile tellimuse number, et saaksime asja edasi uurida.

Lugupidamisega.