Kasutamine: Ripsmetušš Max Factor 2000 Calorie 9ml
Ripsmetušš Max Factor 2000 Calorie 9ml
Ripsmetušide klassika on just 2000 Calorie, millega saavutab 3 korda tihedamad ja lopsakamad ripsmed. See ripsmetušš kingib Sulle eriti pikad ja tihedad ripsmed. Ripsmetuši koostisesse kuuluvad segatud vahad, mis annavad ripsmetele tiheduse. Tänu tootes sisalduvale pantenoolile paksendab tušš 2000 Calorie ripsmeid, parandades samas ka ripsmete üldist seisukorda. Toode sisaldab imepeeneid värvipigmente, mis võimaldavad saavutada intensiivse värvi.
Unikaalne Dramatic Volume koostis muudab ripsmed lausa 300% tihedamaks (võrreldes värvimata ripsmetega). Lõhnaainete- ja kiududevaba, sobib tundlikele silmadele. Ikooniline Max Factori ripsmetušš – kasutusel juba rohkem kui 20 aastat.
Ripsmetušš on lõhnatu ja hüpoallergiline.
Hollywoodi kuldajal oli jumestus sarnane sellele, mis meil praegu on. Sel ajal helises siniste teleekraanide huultel ainult üks nimi. See nimi kuulus hr Max Factorile - professionaalsele meigikunstnikule, parukate kujundajale ja leiutajale. Max Factorile on alla kirjutanud ajastu kõige kuulsamad ja kõrgelt hinnatud kaubamärgid ning meigistiilid, näiteks Ava Gardner, Jean Harlow ja Marlene Dietrich. Vaatamata populaarsusele eliidi ja staaride seas, uskus Max Factor, et ilu peaks olema kättesaadav kõigile naistele kogu maailmas.
Max Factor sündis Venemaal ja emigreerus Ameerikasse 1914. aastal. Max Factori teade levis kiiresti kogu maailmas ja peagi tegi bränd koostööd Hollywoodi silmapaistvamate filmistaaridega, kes kiitsid kosmeetikat nende värvide ja kinoekraanil oleva realismi eest. 1916. aastal hakkas Max Factor müüma lauvärve ja kulmupliiatseid. See oli esimene kord, kui sellised kosmeetikatooted olid saadaval väljaspool filmitööstust. 1918. aastal tutvustas Max Factor Color Harmony kosmeetikat. See konkreetne bränd parandas naiste loomulikke välimust, hoides näitleja näo filmimise ajal matina. Selle ainulaadse sarja loomisel võttis Max Factor arvesse inimese näo kõiki aspekte - nägu, juukseid, silmi, isegi struktuurseid jooni ja varjatud puudusi. Neli aastat hiljem tõi bränd turule kogu kosmeetikatoodete tootevaliku, nimetades seda terminiga "jumestus". Filmitööstusele ja Hollywoodi klientidele välja töötatud Max Factori meigitooted ja -tehnika on pälvinud Oscari, kuid Max Fakctori filosoofiaks on muuta glamuur ja meik kättesaadavaks igale naisele.
Max Factori mõju praegusele kosmeetikamaailmale sai alguse filmitööstusest, kuid see ei jäänud vaid sinna püsima. Tegelikult on selle algupärane kuldvalem endiselt elus ja seda kasutatakse Max Factori tootearenduses. Mees, kes lõi mõiste "jumestus", ei saa kunagi teada oma loomingu panust kosmeetikatootmise edendamisse ja seda, et ta võimaldab tänapäeva naistel rõhutada oma loomulikku ilu.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kauba ID: | 362402 |
Kategooria: | Lauvärvid, ripsmetušid ja silmapliiatsid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,19 x 0,05 x 0,12 m, 0,25 kg |
Määratleb silmameigi vahendid. Nende hulka kuuluvad lauvärvid ja nende paletid,: | Ripsmetušid |
Vaade: | Max Factor, ripsmetušid lauvärvid, ripsmetušid ja silmapliiatsid |
Maht: | 9 ml |
Ettenähtud: | Naistele |
Värv: | Pruun |
Veekindlus: | Ei |
Kaubamärk: | Max Factor |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Max Factor tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
86%
seda toodet soovitavad ostjatest
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodetValik: Black Brown
ostuga väga rahul, ei pudene, ei määrdu, värvib ideaalselt, annab pikkust ja volüümi
Valik: Black Brown
Toode oli pakendatud koos kodukeemiaga. Kork on kulunud ja ilma kaitsva pakendita. Tellitud musta värvi, saadud aga musta asemel pruun.