1
Menüü

Hea Hansaposti klient, 


aitäh, et oled olnud meiega nende pikkade aastate jooksul!
Anname teada, et Hansaposti e-pood sulgeb oma virtuaalsed uksed 30. aprillil 2025, kell 22:00. Edaspidi leiad meie kaubavaliku Kaup24 e-poest!
Mõistame, et see võib Sulle küsimusi tekitada ning seetõttu koostasime järgneva Korduma Kippuvate Küsimuste nimekirja. Loodame, et leiad siit vastused - alates tellimustest ja tagastustest kuni kinkekaartide ning Hansarahani välja.
Kui Sa ei leia siit vastuseid oma küsimustele, on meie klienditeenindus Sinu jaoks jätkuvalt olemas. 


Soojade tervitustega,
Sinu Hansaposti tiim

  

Miks Hansaposti e-pood suletakse? 

Hansapost on olnud usaldusväärne osa Eesti e-kaubandusest ja postimüügist juba 28 aastat. Hansapost kuulub koos Eesti e-kaubanduse turuliidri ja müügiplatvormi Kaup24.ee-ga PHH Gruppi. 
Kaup24-s on olemas kõik see, mis Hansapostis - ja rohkemgi veel: märkimisväärselt suurem kaubavalik tänu müügiplatvormile, paremad tarne- ja sooduspakkumised ning mugav ÄPP veelgi parema ostukogemuse jaoks.
Mõlemat poodi (Hansapost.ee ja Kaup24.ee) haldab sama tiim PHH Grupist. Et igapäevaseid tegevusi lihtsustada ja pakkuda klientidele aina paremat ostukogemust, keskendume edaspidi täielikult Kaup24 e-poele. See võimaldab meil parandada tarnetingimusi, laiendada ja täiustada tootevalikut ning investeerida ühe tugeva platvormi arendamisse

Millal Hansaposti e-pood suletakse? 

Hansaposti e-pood töötab kuni 30. aprillini 2025, kell 22:00. Peale seda ei ole leht enam kättesaadav ja tellimusi ei ole võimalik enam esitada.

Mis saab minu Hansaposti kasutajakontost?

Hansaposti kasutajakontod deaktiveeritakse 30.04.2025, kell 22:00 ja neid ei kanta automaatselt edasi Kaup24 e-poodi. Kui soovid ostlemist jätkata Kaup24-s, loo palun uus kasutajakonto Kaup24.ee lehel. See on kiire ja lihtne - ootame Sind sinna väga!

Mis saab minu isikuandmetest, mis on Hansaposti poolt kogutud?

Personaalseid isikuandmeid ei kanta automaatselt üle. Kaup24 (Dlb trading OÜ) ja Hansapost (Hobby Hall Group OÜ) on eraldiseisvad juriidilised üksused, seega Kaup24-s ostlemiseks tuleb luua uus konto ja nõustuda uute isikuandmete töötlemistingimustega.

Kus näen edaspidi oma Hansaposti tellimuste ajalugu?

Saad oma tellimuste infot ja ajalugu vaadata Hansaposti kontol kuni 30.04.2025, kell 22:00. Peale seda saad tellimuste, garantii ja muude küsimuste osas ühendust võtta meie klienditeenindusega: [email protected] või 611 5511.

Mis saab minu kogutud Hansarahast?

Hansaraha aegub koos poe sulgemisega. Kui Sul on veel kasutamata Hansaraha, soovitame selle ära kasutada kindlasti enne 30.04.2025, kell 22:00.

Kas minu pooleliolev Hansaposti tellimus toimetatakse ikka kohale?

Jah. Kõik tellimused, mis on tehtud enne 30.04.2025, kell 22:00, täidetakse ja toimetatakse kohale tavapäraselt. Saad oma tellimust puudutavat infot e-kirja teel nagu varasemalt.

Mul on küsimus garantii või tagastuse kohta, kuhu peaksin pöörduma?

Garantiiõigused kehtivad endiselt. Kõikide garantii või tagastustega seotud küsimuste korral võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega ka pärast poe sulgemist! 
[email protected] või 611 5511

Soovin tagastada toote, kuidas seda teha?

Saad toote tagastada vastavalt tavapärastele tagastusjuhistele, mille kohta leiad info tellimuse kinnituskirjast. Peale 30.04.2025 kehtib sama tagastusprotsess, vajadusel juhendame Sind klienditeeninduse kaudu.
[email protected] või 611 5511

Mul on kehtiv Hansaposti kinkekaart, kas saan seda veel kasutada?

Saad oma kinkekaarti kasutada kuni 30.04.2025, kell 22:00 - kuni Hansaposti e-poe sulgemiseni.
Kui Sa ei jõua kinkekaarti enne sulgemiskuupäeva kasutada, võta ühendust meie klienditeenindusega ning lepime kokku järelejäänud summa tagastamise detailid.

Kas saan ka pärast sulgemist Hansaposti uudiskirju?

Ei. Kui Hansaposti e-pood on suletud, siis me enam uudiskirju ei saada.
Saadame ainult vajalikke teavitusi, mis on seotud pooleliolevate tellimustega. 
Soovitame Sul liituda Kaup24.ee klubiga – nii saad osa parimatest pakkumistest ja uudistoodetest ning laadides alla Kaup24 äpi, saad kõige värskemat parimate pakkumiste infot.

Kas Hansaposti klienditeenindus töötab ka pärast poe sulgemist?

Jah. Kuigi e-pood suletakse, jääb meie klienditeenindus Sinu jaoks kättesaadavaks ka peale 30. aprilli – aitame tellimuste, garantiide, tagastuste ja muude küsimustega.
[email protected] või 611 5511

Olen pikaajaline Hansaposti klient – miks peaksin edaspidi ostlema Kaup24-s?

Aitäh, et oled olnud meiega! Kaup24 e-poest leiad kõik selle, millega olid Hansapostis harjunud - ja palju rohkemgi veel! Seal ootab Sind kordades suurem tootevalik, tuttavad lemmikbrändid, kiirem tarne, mugav äpp ja regulaarsed sooduskampaaniad. Meeskond jääb samaks - lihtsalt nüüd saame Sulle pakkuda veelgi rohkem!

Kas ostmine Kaup24-st on turvaline?

Jah, kindlasti! Kaup24 on usaldusväärne ja pika kogemusega veebikaubamaja, mis on tegutsenud Eestis juba üle 12 aasta. PHH Grupi ja sulle tuttava Hansaposti tiimi toel arendame pidevalt platvormi, tarnekvaliteeti ning tootevalikut, et Sul oleks kindel ja turvaline ostukogemus.

Kas Kaup24 e-poe tootevalik on erinev?

Tootevalik on küll erinev, aga heas mõttes! See on kordades suurem kui Hansapostis. Kaup24 e-poest leiad kõik oma lemmikbrändid ja -tooted, millega olid harjunud Hansaposti e-poes. Kaup24 e-poe valikus on lisaks veel miljonid tooted meie Marketplace'i müüjatelt, mis ei olnud siiani Hansapost e-poe kättesaadavad.

Kas Kaup24 e-poe ÄPP on allalaadimist väärt?

Kindlasti! Kaup24 äpp on kõige kiirem ja mugavam viis sirvida, osta, jälgida tellimuse staatust ning saada ligi ainult äpis kehtivatele sooduspakkumistele. See on saadaval nii Androidi kui ka iOS-i kasutajatele ning rahulolevate äpi klientide arv kasvab pidevalt.

Klienditeenindus:
Telefon: 611 5511
E-post: [email protected]