Tüüp: | Jumestuskreemid |
Kauba ID: | 9783572 |
Kasutamine: vaata pakendit
Koostis:vaata pakendit
Kas sa tahad täiuslik välja näha? Valige Max Factor Facefinity All Day Flawless jumestuskreem, mis on loodud kliimakindla tehnoloogiaga. Kauapüsiv kolm-ühes vedel jumestuskreem, mis toimib ka peitekreemi ja kruntvärvina. Ülikerge, hingav koostis minimeerib poorid ja punetuse ning peidab täiuslikult puudused. Need annavad täiusliku mati viimistluse. Ilmastikukindel – sisaldab SPF 20, mis kaitseb nahka UVA- ja UVB-kiirte, sinise valguse ja saaste eest.
Parim enne: vaata pakendit
Päritoluriik: vaata pakendit
Säilitamistingimused: vaata pakendit
Tarnija kontaktid: UAB „Gmall“, ul. Olimpieciu 1-23, LT-09235 Vilnius, tel. +370 649 96846
Kirjelduse tõlge on tehtud tehisintellekti kasutades. Võimalikud on mõned ebatäpsused.
Hollywoodi kuldajal oli jumestus sarnane sellele, mis meil praegu on. Sel ajal helises siniste teleekraanide huultel ainult üks nimi. See nimi kuulus hr Max Factorile - professionaalsele meigikunstnikule, parukate kujundajale ja leiutajale. Max Factorile on alla kirjutanud ajastu kõige kuulsamad ja kõrgelt hinnatud kaubamärgid ning meigistiilid, näiteks Ava Gardner, Jean Harlow ja Marlene Dietrich. Vaatamata populaarsusele eliidi ja staaride seas, uskus Max Factor, et ilu peaks olema kättesaadav kõigile naistele kogu maailmas.
Max Factor sündis Venemaal ja emigreerus Ameerikasse 1914. aastal. Max Factori teade levis kiiresti kogu maailmas ja peagi tegi bränd koostööd Hollywoodi silmapaistvamate filmistaaridega, kes kiitsid kosmeetikat nende värvide ja kinoekraanil oleva realismi eest. 1916. aastal hakkas Max Factor müüma lauvärve ja kulmupliiatseid. See oli esimene kord, kui sellised kosmeetikatooted olid saadaval väljaspool filmitööstust. 1918. aastal tutvustas Max Factor Color Harmony kosmeetikat. See konkreetne bränd parandas naiste loomulikke välimust, hoides näitleja näo filmimise ajal matina. Selle ainulaadse sarja loomisel võttis Max Factor arvesse inimese näo kõiki aspekte - nägu, juukseid, silmi, isegi struktuurseid jooni ja varjatud puudusi. Neli aastat hiljem tõi bränd turule kogu kosmeetikatoodete tootevaliku, nimetades seda terminiga "jumestus". Filmitööstusele ja Hollywoodi klientidele välja töötatud Max Factori meigitooted ja -tehnika on pälvinud Oscari, kuid Max Fakctori filosoofiaks on muuta glamuur ja meik kättesaadavaks igale naisele.
Max Factori mõju praegusele kosmeetikamaailmale sai alguse filmitööstusest, kuid see ei jäänud vaid sinna püsima. Tegelikult on selle algupärane kuldvalem endiselt elus ja seda kasutatakse Max Factori tootearenduses. Mees, kes lõi mõiste "jumestus", ei saa kunagi teada oma loomingu panust kosmeetikatootmise edendamisse ja seda, et ta võimaldab tänapäeva naistel rõhutada oma loomulikku ilu.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kauba ID: | 9783572 |
Kategooria: | Jumestuskreemid ja puudrid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,11 x 0,05 x 0,05 m, 0,05 kg |
Maht: | 30 ml |
Ettenähtud: | Naistele |
Tüüp: | Jumestuskreemid |
Vaade: | Max Factor, jumestuskreemid jumestuskreemid ja puudrid |
Kaubamärk: | Max Factor |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Max Factor tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.