Menüü

Korduma kippuvad küsimused

Kui Sul tekib probleeme või küsimusi, palume pöörduda meie klienditeenindajate poole telefonil 611 5511 (Iga päev 8-20),  e-maili teel [email protected]. Vastame esimesel võimalusel!

Lisasime kõige tihedamini esitatud küsimused siia, ehk leiad oma küsimusele vastuse!  


Korduma kippuvad küsimused:


Kui kiiresti saan oma tellitud kauba kätte?

Kauba tarneaeg sõltub sellest, kas ta on laos või mitte. Iga toote juures on eraldi märgitud eeldatav tarneaeg. Kui Sinu tellimus koosneb mitmest tootest ja juhtub, et osad tooted on laost otsa lõppenud, saadame tellimuse mitme saadetisena (saatekulu jääb muutumatuks).

Kui kaua on aega pakki välja osta postkontorist või SmartPOSTI pakiautomaadist?

Palume Sul pakile esimesel võimalusel järgi minna. Elukohajärgne postkontor hoiab pakki 14 päeva. Peale seda saadab Omniva paki meie lattu tagasi. SmartPOST hoiab pakki pakiautomaadis 7 päeva. Peale nende tähtaegade möödumist tellimus tühistatakse ja saadame selle uuesti koju uue saatekuluga. Kui Sinu nimel on mitmeid väljaostmata pakke, pole meil võimalik Sinu tellimust täita.

Tellisin paki kulleriga koju. Kui mitu korda kuller mulle helistab, et paki üleandmises kokku leppida?

Omniva kuller helistab 2 korda. Kui kuller saadetisele lisatud telefoniga ühendust ei saa, viiakse pakk elukohajärgsesse postkontorisse, kus seda hoitakse 14 päeva.

Soovin oma tellimust muuta, täiendada või tühistada. Kuidas seda teha?

Pöörduge võimalikult kiiresti meie klienditeeninduse poole infotelefonil 611 5511 või e-mailil [email protected]NB! Kirjutades märkige kindlasti ära oma nimi ja kliendinumber (kasutaja ID).

Kuidas tellitud tooteid vahetada või tagastada?

Tellitud toodet saab vahetada ja tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse tasumisest. Palume saata originaalpakendis ja kasutamata toode meile pakendatult ning pakendile(mitte originaalpakendile) märkida tellimuse number ja enda andmed. Tellimuse või tagastatud toote maksumuse tasume 14 päeva jooksul peale tagastuspaki jõudmist meie lattu. Raha tagastatakse rahakaardiga või kantakse pangakontole, raha tagastamisel rahakaardiga on Omniva teenustasu 1.60 EUR + 4% ostusummast, kui see ületab 35 EUR ning see arvestatakse tagastatavast summast maha.

Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?

Kui oleme tellimuse vastu võtnud interneti teel, saadame Sulle e-kirja, koos tellimuse kokkuvõttega. 

Kus saan näha oma tellimuste ajalugu?

Kõik tellimused, mis on tehtud alates 8.02.2022 on koondatud kokku "Minu tellimused" lingi alla. Kui Sul on küsimusi oma varasemate tellimuste kohta, palun võta ühendust meie klienditeenindusega [email protected] või 611 5511.

Hansaposti e-pood on läbinud värskenduskuuri? Kas minu endine kasutajanimi ja parool kehtivad? 

Jah, kasutajatunnus ja parool ei ole muutunud. 

Hansaposti e-pood on läbinud värskenduskuuri? Menüü ja kategooriate paigutus on muutunud. Kuidas leian soovitud toote?

Jah, muutsime kategooriapuud, et ostukogemust parandada. Kõige mugavam viis on toodet otsida läbi otsingurea, mis asub lehekülje ülaservas. Kõik tootekategooriad leiad siit> 


Kui Sa ei leidnud oma küsimusele vastust, pöördu julgelt klienditeenindajate poole telefonil 611 5511 (Iga päev 8-20),  e-maili teel [email protected]. Vastame esimesel võimalusel!