JOICO K-PAK CLARIFYING šampoon on professionaalne, õrn sügavpuhastav šampoon kõikidele juuksetüüpidele. Ideaalne nii juuksurisalongide kui ka igapäevase juuksehoolduse jaoks kodus. Šampoonil on kerge, kreemjas tekstuur, mis ei kuivata juukseid. Lisaks sellele on kosmeetikatooted rikastatud E-vitamiiniga, aminohapetega ja looduslik aloe vera ekstrakt, mis niisutab ja tugevdab juukseid kogu nende pikkuses. Tegevus:
- puhastab juuksed ja peanaha lisanditest,
- täiendab aminohapete puudujäägid kiudude struktuuris,
- ei pese värvipigmenti juustest välja,
- niisutab sügavalt kuivi juukseid,
- taastab juuste volüümi,
- särab niidid,
- on nahale neutraalse pH-ga.
Juuksetüüp:
- Probleemid peanahaga
- Nõrgenenud juuksed
- Kuivad juuksed
- Kõigile juuksetüüpidele
- Juuksed pärast keemilist töötlemist
Kasutamise meetod:
- Kandke väike kogus šampooni niisketele juustele.
- Õrnalt masseerida, kuni vahutatakse.
- Seejärel loputage põhjalikult veega.
Maht: 1000 ml
JOICO on kõrgekvaliteediliste professionaalsete juuksehooldusvahendite tõestatud kaubamärk, mille on loonud juuksurid ise. Osa Shiseido Groupist pakkumine suurepäraseid juuksetooteid otse USAst. JOICO on kaasaegne kaubamärk, mis on inspireeritud kosmeetika-, moe- ja kunstimaailma viimastest trendidest, sest soengute tegemine peab eelkõige järgima moetrende. Kaubamärk püüab alati olla konkurentidest ühe sammu võrra ees, kasutades kaasaegset tehnoloogiat, tippkvaliteedilisi koostisosi või parimaid retsepte. Seepärast on JOICO-l ülemaailmne maine kui ühel professionaalsete juuksehooldusvahendite parimatest kaubamärkidest.
Joico nimi on tuletatud ingliskeelsest sõnast ""Joy"", mis tähendab rõõmu. Joico ettevõtte jaoks on rõõm kõik, mida nad teevad, ja see tuleb kõigest, mida nad loovad. Joico tooted on loodud selleks, et taastada juuste tugevus, sära ja terve välimus juba peale esimest kasutamist. Joico moto ""Rõõm tervislikest juustest"" kannab endas sõnumit, mis ühendab endas positiivseid emotsioone, enesekindlust ja äärmiselt põhjalikku teadust. See on midagi enamat kui lihtsalt lubadus – see on garantii.
Joico kaubamärgi lõi 1975. aastal tundmatu juuksuristilist Sara Jones Lõuna-Californias. Joico oli algselt ühe väikese ja tundmatu salongi kaubamärk. Kuid enneolematud teaduslikud lähenemised juuksehooldusele on aidanud USA-s kasvada ja põhjustanud lõpuks maailmas tõelise tormi. 1976. aastal avastasid Joico teadlased uue viisi juuste keratiini valgu (HHKP) säilitamiseks ja juuste taastamiseks seestpoolt. Esmakordselt ajaloos hakkas Joico kasutama HHKP-d kõigis oma toodetes, pakkudes võimalust oma juukseid tõeliselt taaselustada selle asemel, et pakkuda ühekordset efekti võrreldes sellega, mis varem turul oli.
1980ndatel töötas Joico välja oma triamiinikompleksi valemi, mis suutis taastada juuksed juurtest otsteni. Samal kümnendil töötas Joico välja veel ühe uue valemi, mida nimetati katioonseks triamiinikompleksiks. Omal ajal põhinesid kõik Joico tooted triamiinikompleksi valemil, seega kasutati uut katioonse triamiinikompleksi valemit ainult palsamite ja juuksemaskide väljatöötamisel, et tagada juuste hoolduse optimaalne taastamine. Lõpptulemuseks olid tugevamad, tervislikumad juuksed koos kindla kaitsega. 2006. aastal tutvustas Joico järgmise põlvkonna juuste taastamiseks Quadramine Complex’i - triamiini ja katioonsete triamiinide komplekside sünergistlikku hübriidi. Seekord sai Quadramine Complex'i valem rikastada kõiki Joico juuksehooldustooteid - šampoone, palsameid ja juuksemaske.
“Sööme, magame ja hingame ilu nimel. Loome innovaatilisi ja parimaid tooteid. Kujundame kunsti, mis inspireerib loovust. Loome toote koos selle valdkonna kõige andekamate juuksurite ja koolitajatega. Oleme 100% pühendunud sellele, et pakkuda oma klientidele kõrgeima kvaliteediga tooteid. Miks? Ilus olemine pole meie ülesanne - see on meie kirg, ”ütleb Joico.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.