Maht: | 50 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kauba ID: | 1191172 |
Kasutamine: Soovitav on pihustada pulseerivaid kehaosi - randmeid, põlvi, kaela, kõrvade taha jäävat ala, samuti küünarnukkide sisemust. Lase kuivada, ära hõõru, sest aroom võib muutuda.
1927. aastal sündis andekas disainer Hubert James Taffin de Givenchy, kes 1952. aastal asutas oma moemaja. Samal aastal avalikustas ta esimese kollektsiooni, mis on jätnud moeajaloosse kustumatu jälje: rõivad, mis põhinevad tema ""eripärasel"" kontseptsioonil - elegantsed pluusid ja heledad seelikud, mis segavad tihedaid jooni ja lihtsust -, seda kollektsiooni saatis tohutu edu, arvestades nende päevade vaoshoitud igapäevast ilmet. Givenchy õppis Pariisis teiste maailmakuulsate disainerite juures, nagu Elsa Schiaparelli, Robert Piguet, Lucien Lelong ja Jacques Fath. 1993. aastal, vahetult pärast kollektsiooni väljatulemist, viidi Givenchy siiski teise brändihiiglase Cristóbal Balenciaga tiiva alla. Givenchy kujundusjooned muutusid puhtamaks ja puhtamaks - ja naised armastasid seda. Givenchy tõeline kingitus oli sulanduda prantsuse pärandisse ja Ameerika glamuuri. Ta oli mees, kes mõistis naisi - ja pole ime, et filmistaarid ja teised eliitnäitlejad teda armastasid. Elegantsi, kunsti ja stiili asjatundja Givenchy arvas, et ""rõivastuse eesmärk on muuta naine ilusamaks"".
Alates 1957. aastast Givenchy hakkas looma parfüümi, mida ta nimetas naise teenetemärgi ""viimaseks puudutuseks"". 1958. aastal - ajal, mil parfüümidel ei olnud neile omaseid """"nägusid"""", tekitas ta revolutsiooni, paludes oma sõbral Audrey Hepburnil saada L'Interditi reklaamikampaania staariks: filmitäht ilmus esmakordselt parfüümireklaamides.
Tänapäeval on Givenchy lõhnade portfellis midagi igale parfüümifännile. Nendes parfüümides on täiuslikult erinevad kujundused ja maitsed, millel on prantsuse elegants, ameerikalik hõng ja armastus stiili ja ilu vastu kogu maailmas. Nagu Givenchy Beauty moemaja, on selle brändi parfüümid alati kehastanud ainulaadseid sensoorseid ja emotsionaalseid omadusi, edendades elustiili, milles on ühendatud elegants ja fantaasia. See on bränd, mis tähistab alati naise sarmi, isiksust ja julgustab meid oma elus pisut rohkem rõõmu tundma. Ja kas parfüümid saavad seda saavutada? Muidugi!
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Kauba ID: | 1191172 |
Kategooria: | Parfüümid meestele |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,11 x 0,12 x 0,12 m, 0,1 kg |
Tüüp: | Tualettveed |
Vaade: | Givenchy, tualettveed parfüümid meestele |
Lõhnanoodid: | Idamaised |
Ettenähtud: | Meestele |
Maht: | 50 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kaubamärk: | Givenchy |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Givenchy tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
0%
seda toodet soovitavad ostjatest
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodetOstsin kingituseks, loodan, et see talle meeldib :) Toode tarniti varem kui määratud tarnekuupäev :)