Maht: | 30 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kauba ID: | 6050232 |
Kasutamine: soovitatav kasutada igapäevaselt.
Hermes Terre d'Hermès see on elu andev lõhn mõeldud meestele. Puidu alkeemia erutab teie kalleid tundeid.
Hermes Terre d'Hermèsi aroomi koostis üllatab mahlase apelsini ja kibeda greibi nootidega. Järgmised noodid on ergas paprika ja mänguline lõhnav vetiver, mis annavad Hermes Terre d'Hermèsile maiste mineraalide lõhna. Aroom muutub veelgi sügavamaks seedri ja bensiinvaigu ilmnedes.
Meeste aroomikoostis koosneb taimedest ja maa-alustest mineraalidest, mis ühendavad taeva ja maa. Parfüüm on mõeldud mehele, kes ühendab hõlpsalt lihtsuse ja keeruka isiksuse. Mehele, kes tunneb maad kindlalt jalge all.
Maskuliinne aroom viib teid seikluslikule teekonnale, kus kohtute säravate tsitruseliste ja mineraalsete lõhnadega. Mööduvad taimede, vürtside, puidu ja õrna bensoiini lõhn ning see ergutab mehelikku iha.
Lõhna tüüp: šikk, puhas, maine.
Hermes on Prantsuse luksuskaupade tootja. Juhtivate konsultatsioonifirmade avaldatud erinevate reitinguskaalade järgi on see kõrgeima väärtusega ülemaailmne luksusbränd. Rikkaliku pärandi, peene meisterlikkuse, detailide, kõrge kvaliteedi ja professionaalsuse kombinatsioon kogu loome- ja tootmisprotsessis on andnud Hermesele kõrge positsiooni kõrge konkurentsiga luksusmaailmas. Praegu on Hermese kaubamärgi tootevalikus nahktooteid, aksessuaare, parfüüme ja valmisrõivaid.
Thierry Hermes asutas 1837. aastal Pariisis pereettevõtte. Algselt oli tema eesmärk teenida Euroopa aadleid, pakkudes nahast ratsutamisvarustust. Järk-järgult laienes ettevõtte tootevalik iga põlvkonnaga. Hermese kaubamärgiga reisikotid on olnud teel globaalse edu poole ja neid on alati kujutatud moeikoonidena. 2014. aasta seisuga oli kogu maailmas 311 Hermese kauplust, millest 207 kuulusid otse Hermesele.
Hermesil on äärmiselt ilus ja rikkalik edulugu. Piiratud turustamine, ainuõigus ja kontrollitud turundus on võimaldanud ettevõttel kahekordistada oma aastase kasvu. See peegeldab Hermese kaubamärgi turvalisust maailma elanikkonna väga rikastes osades. Fakt, et kaubamärki peetakse kõigi luksuslike moemajade seas kõige innovaatilisemaks, näitab ettevõtte pühendumust pidevalt toota ja tarnida ülikomplekseid tooteid, mis on ainulaadsed, väljendavad tugevat meelt ja millel on käsitöös erakordne eelis. Ettevõtte tulevik on kindel, kuid selleks, et säilitada oma positsioon kallite luksuskaupade turusegmendis, tuleb areneda ja diferentseeruda, kasutades selleks oma perekonna kaubamärgi jõudu: pärandi, autentsuse ja prestiiži ikooni.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Kauba ID: | 6050232 |
Kategooria: | Parfüümid meestele |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,06 x 0,07 x 0,16 m, 0,1 kg |
Tüüp: | Tualettveed |
Vaade: | Hermes, tualettveed parfüümid meestele |
Lõhnanoodid: | Idamaised |
Ettenähtud: | Meestele |
Maht: | 30 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kaubamärk: | Hermes |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Hermes tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.