Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kauba ID: | 7839560 |
Bel Ami - meeleline lõhn meeste jaoks.
Aroom sisaldab apelsini, salveid, bergamoti, sidrunit, kardemoni akorde mis on ühendatud nelgiga, patšuli, Iiriseid, basiilikut jasmiini ja seedripuud, parfüümi kompositsioon kroonib nahka kookose, vanilje, sambla, vetiveri, stüreeni, merevaigu aroomiga.
- Tipunoodid: apelsin, salvei, bergamot, sidrun, kardemon;
- Südamenoodid: kurk, patšuli, iirisejuur, basiilik, jasmiin, seeder;
- Põhinoodid: nahk, kookos, vanilje, sammal, vetiver, styrax, merevaik.
Hermes on Prantsuse luksuskaupade tootja. Juhtivate konsultatsioonifirmade avaldatud erinevate reitinguskaalade järgi on see kõrgeima väärtusega ülemaailmne luksusbränd. Rikkaliku pärandi, peene meisterlikkuse, detailide, kõrge kvaliteedi ja professionaalsuse kombinatsioon kogu loome- ja tootmisprotsessis on andnud Hermesele kõrge positsiooni kõrge konkurentsiga luksusmaailmas. Praegu on Hermese kaubamärgi tootevalikus nahktooteid, aksessuaare, parfüüme ja valmisrõivaid.
Thierry Hermes asutas 1837. aastal Pariisis pereettevõtte. Algselt oli tema eesmärk teenida Euroopa aadleid, pakkudes nahast ratsutamisvarustust. Järk-järgult laienes ettevõtte tootevalik iga põlvkonnaga. Hermese kaubamärgiga reisikotid on olnud teel globaalse edu poole ja neid on alati kujutatud moeikoonidena. 2014. aasta seisuga oli kogu maailmas 311 Hermese kauplust, millest 207 kuulusid otse Hermesele.
Hermesil on äärmiselt ilus ja rikkalik edulugu. Piiratud turustamine, ainuõigus ja kontrollitud turundus on võimaldanud ettevõttel kahekordistada oma aastase kasvu. See peegeldab Hermese kaubamärgi turvalisust maailma elanikkonna väga rikastes osades. Fakt, et kaubamärki peetakse kõigi luksuslike moemajade seas kõige innovaatilisemaks, näitab ettevõtte pühendumust pidevalt toota ja tarnida ülikomplekseid tooteid, mis on ainulaadsed, väljendavad tugevat meelt ja millel on käsitöös erakordne eelis. Ettevõtte tulevik on kindel, kuid selleks, et säilitada oma positsioon kallite luksuskaupade turusegmendis, tuleb areneda ja diferentseeruda, kasutades selleks oma perekonna kaubamärgi jõudu: pärandi, autentsuse ja prestiiži ikooni.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Üks populaarsemaid meeste lõhna tüüpe on puidune. Seda eristab teistest rikkalik iseloom, mille noodid pärinevad puudest, vaigust, samblikest, koorest, männiokastest ja põõsastest ning juurtest. Ürtidel ja lehtedel võib olla intensiivne mahe ja puidune iseloom (näiteks patšuli ja vetiver). Puidustele lõhnadele on iseloomulikud aromaatsed, tsitruselised lõhnanoodid. Südamenoodid on tavaliselt teravad ja kuivad puidunoodid, samas kui põhjanootides domineerib vaik või puit. Puidused koostisosad lisavad lõhnale rikkalikkust, soojust, elegantsust ning sügavust ja on seetõttu parfümeerias väga olulised. Puidu domineerivate lõhnaainete hulka kuuluvad tavaliselt sandlipuu, mänd, patšuli, vetiver ja seeder. Sandlipuu on kreemjas ja sensuaalne, patšuli meenutab sügavat metsa, vetiver on suitsune ja lopsakas, seeder on kuiv ja sirgjooneline ning Oud on keeruline ja raske. Meie valikust leiate palju puiduseid lõhnu. Nende hulka kuuluvad EDP, EDC, EDT kontsentratsiooniga lõhnaained ning õliparfüümid ja lõhnaõlid. Lisaks pakume Teile erinevas mahus nišiparfüüme, nende komplekte ja tuntumaid kaubamärke nagu "Calvin Klein", "Diisel", "Hugo Boss", "Lacoste" jne.
Kauba ID: | 7839560 |
Kategooria: | Parfüümid meestele |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,06 x 0,07 x 0,14 m, 0,1 kg |
Tüüp: | Tualettveed |
Vaade: | Hermes, tualettveed parfüümid meestele |
Lõhnanoodid: | Tsitruselised, Puidused |
Ettenähtud: | Meestele |
Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kaubamärk: | Hermes |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Hermes tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.