Programmeerimismäng Learning Resources Rumble&Bumble LER 3082

Täpsustused:
Vanus alates: 4 a.
Kauba ID: 9504651
9849
Lisa korvi
755 / kuus
Sinu linn

Smartpost pakiautomaat

9. oktoobrist

259

Postkontor

10. oktoobrist

199

Omniva pakiautomaat

10. oktoobrist

219

DPD pakiautomaat

10. oktoobrist

249

Kuller

10. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Smartpost pakiautomaat

9. oktoobrist

259

Postkontor

10. oktoobrist

199

Omniva pakiautomaat

10. oktoobrist

219

DPD pakiautomaat

10. oktoobrist

249

Kuller

10. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.


Toote kirjeldus: Programmeerimismäng Learning Resources Rumble&Bumble LER 3082

Näidake oma lapsele, et õppimine võib olla tõeliselt lõbus! „Learning Resources“ komplekt „Rumble&Bumble“ aitab arendada selliseid oskusi nagu programmeerimine, analüütiline mõtlemine ja probleemide lahendamine. Kaasas on dinosaurusekujuline robot, mida saab programmeerida sisseehitatud nuppude abil, samuti mitmed lisad, sealhulgas väiksem dinosaurus, kodeerimiskaardid, kivikesed ja väike liumägi. Pakendis on ka brošüür lühijuttude ja kodeerimisideedega. Mänguasi on mõeldud lastele alates 4. eluaastast.
Komplektis olev dinosaurus pakub 2 mängurežiimi. Mängurežiimis saab laps sellega vabalt mängida - eraldi nuppude abil saab ta näiteks maiust anda, tantsima panna, paitada või magama panna. Samuti on olemas koodirežiim, kus nuppe kasutatakse seadme programmeerimiseks. Nende abil saate kodeerida kuni 30 sammu pikkuse jada, mis võimaldab dinosaurusel liikuda mööda etteantud rada.
Komplektis ei ole mitte ainult robot, vaid ka mitu mänguasja keskkonnaelementi ja väiksem dinosaurus. Nii et saate luua fantastilise mänguväljaku! Lisaks sisaldab pakendis olev vihik huvitavaid lugusid ja ideid, kuidas õige koodiga erinevaid probleeme lahendada. Kõik see tagab, et lastel ei hakka igav!
Spetsifikatsioonid:
  • Tootja: „Learning Resources“
  • Mudel: LER 3082
  • Toide: 3x AAA patareid (ei kuulu komplekti)
  • Lastele vanuses: 4+

Aku paneel peab olema kaitstud kattega. Patareid võib vahetada ainult täiskasvanu. Sisestage patarei vastavalt määratud polaarsusele (+/-). Mittelaetavaid patareisid ei tohi laadida. Laetavaid patareisid (kui need on eemaldatud) tohib laadida ainult täiskasvanute järelevalve all. Enne laadimist tuleb mänguasjast eemaldada uuesti laetavad patareid. Ärge kasutage korraga erinevat tüüpi patareisid ega uusi patareisid koos kasutatud patareidega. Soovitatav on kasutada ainult sama tüüpi või samaväärseid patareisid. Kasutatud patareid tuleb mänguasjast eemaldada. Toiteklemmid ei tohi põhjustada lühist. Ärge visake kasutatud patareisid tavalisse prügikasti, vaid selleks ettenätud kohta. Järgige protseduuri.

Hoiatus!

Kui mänguasjal on väikesed osad, ei sobi see alla 3-aastastele lastele. Olge ettevaatlik väikeste osadega, mis võivad eralduda või murduda, kuna laps võib lämbuda või selle sisse hingata! Kõik pakkematerjalid ja mänguasja osad ei ole mänguasja osa, mistõttu tuleb need enne mänguasja lapsele andmist eemaldada. Kasutada täiskasvanu järelevalve all.

Hariduslikud mänguasjad ja mängud

Harivad mänguasjad ja mängud on lõbus viis vaba aja veetmiseks ning õige mänguvarustuse valimine arendab vaimset aktiivsust, keeleoskust, keskendumisvõimet ja loovust. Kõige populaarsematel laste mänguasjadel on ka hariduslik funktsioon: nad aitavad kaasa lapse arengule, lisaks keskkonna ja esemete tundmaõppimisele. Parimad õppemänguasjad on need, mis on valitud vastavalt lapse vanuserühmale ja teda huvidele keskendudes. Igasugused mõistatused ja ehitusklotsid, muusikainstrumendid, robootikakomplektid ja muud õppevahendid arendavad probleemide lahendamise oskust ja äratavad uudishimu keskkonna suhtes. Lapsed laiendavad oma silmaringi, mängides erinevate mänguasjadega, alates lihtsatest mängudest, nagu tähtede õppimine mälukaartide abil või kuubikute kokkupanemine pildiks, kuni keerulisemate mängudeni, nagu tervete sõnade loomine. Erinevad komplektid, puutetundlikud mänguasjad, rääkivad, mängivad ja interaktiivsed mänguasjad ning mänguvahendid muudavad õppeprotsessi palju lõbusamaks ja huvitavamaks. Lastel ei ole mitte ainult midagi teha, vaid nad õpivad ka uusi asju. Lai valik harivaid mänge võimaldab teil valida oma perele sobivad mänguasjad ja see on suurepärane kingitus teie lähedastele.

Hariduslikud mänguasjad ja mängud

Midagi, mida iga vanem soovib, on anda oma lapsele parim elu algus, luues talle võimalused areneda esimesest päevast peale. Õppemänguasjad võivad tunduda väga lihtsad, kuid nende funktsioon on väga oluline. Mänguasjad parandavad motoorikat ja arendavad loovust.

Loe lähemalt

Üldine tooteinfo: Programmeerimismäng Learning Resources Rumble&Bumble LER 3082

Kauba ID: 9504651
Kategooria: Arendavad laste mänguasjad
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,22 x 0,14 m, 0,8 kg
Tüüp: Hariduslikud mänguasjad ja mängud
Vaade: Learning resources, hariduslikud mänguasjad ja mängud arendavad laste mänguasjad
Vajaminevad patareid: Jah
Patareid: AAA
Nutikas funktsioon: Ei
Kaubamärk: Learning resources
Vanus alates: 4 a.
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Learning resources tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Programmeerimismäng Learning Resources Rumble&Bumble LER 3082
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki