Kasutamine: Kandke pintsli terava otsa abil täpsetele kohtadele. Kandke suuremate pindade katmiseks suurema lameda harja külge.
„Giorgio Armani Beauty Luminous Silk Concealer“ on luksuslik jumestuse põhi naistele, kes otsivad veatut näonahka ja sära. Peegeldavad omadused ja kreemjas tekstuur sobivad ideaalselt neile, kes soovivad ilusad välja näha. See peitevahend sobib suurepäraselt ebatäiuslike vigade peitmiseks ja silmaümbruse esiletõstmiseks, kuid ei anna rasket tunnet.
Sujuv katvus: peitekreem varjab kergesti plekid ja tumedad silmaalused, jättes sileda ja ühtlase pinna, mis näeb välja särav.
Kerge valem: Kergesti nahaga sulanduv tekstuur tagab mugava jumestuse terveks päevaks, ei kortsu ega imbu peeneks joonteks.
Mõeldud naistele: spetsiaalselt kohandatud naiste näonaha levinud probleemide lahendamiseks, nii et see toob ilu esile iga kasutuskorraga.
Mugav suurus: Mahuga 12 ml, nii et saate seda peitevahendit kaasas kanda kõikjal, kus seda vajate, ja näete alati veatu välja.
„Armani“ moemaja asutati 1975. aastal, kui Giorgio Armani avas selle Itaalias. Giorgio sündis Piacenzas, 40 miili Milanost lõuna pool. Paljude aastate jooksul on „Armani“ muutunud globaalseks elegantsuse, lihtsuse ja rafineerituse märgiks, mida motiveerib ja inspireerib „Giorgio"". „Armani“ moemajas on kõik: rõivad, ehted, kellad, kosmeetika ja loomulikult kodusisustuse detailid.
1982. aastal vabastati selle moemaja esimene lõhn, mida nimetati lihtsalt ""Armani"". See oli selle moemaja jaoks tõeline saavutus ja suur avastus naistele. 1984. aastal ilmus esimene „Armani“ meeste parfüüm - „Armani Eau Pour Homme“.
Aastate jooksul on see moemaja loonud tänapäeval erinevaid tuntud lõhnaseeriaid, nagu „Acqua Di Giò Pour Homme“, „Armani Mania“, „She and He“, „Sensi“ ja „Sensi White“, „Diamonds“ ning muidugi „Si“. Lõhnades kasutatavaid aroome meenutavad meile lilli, merd, idamaiseid vürtse ja tsitrusvilju. „Armani“ lõhnade valikust leiate kindlasti selle, mida ikka ja jälle soovite tunda.
Tänapäeval saab igaüks teha täiusliku meigi oma kodus. See ei nõua eriteadmisi, keerulisi konsultatsioone ega kalleid vahendeid. Meigi tegemiseks on aga vaja peitekreemi. Täiuslikku näonahka saame nautida harva ja isegi siis ei suuda me end alati kaitsta ootamatute vistrike, tedretähnide ja silmade all olevate tumedate ringide eest. Spetsiaalselt selleks otstarbeks loodud professionaalsed meigitooted aitavad katta kõik naha ebatäiused. Meie valikus on lai valik kõige populaarsemate kaubamärkide peitevahendeid: kreemid, korrektorid, pabersalvrätikud, peitepulgad ja palju muud. „Rimmel“, „Max Factor“, „Boujoirs“, „Maybelline New York“, „MAC“, „Clinique“, „Artdeco“ ja teised meigitooted aitavad teil luua täiusliku välimuse. Need peitekreemid aitavad teil vabaneda kõikidest nahapuudustest, mis takistavad teil ennast enesekindlalt tunda. Nii et ärge oodake, vaid minge meeldivatele otsingutele!
Kauba ID: | 10365582 |
Kategooria: | Jumestuskreemid ja puudrid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,64 x 0,38 x 0,09 m, 0,5 kg |
Maht: | 12 ml |
Ettenähtud: | Naistele |
Tüüp: | Peitekreemid |
Vaade: | Giorgio Armani, peitekreemid jumestuskreemid ja puudrid |
Kaubamärk: | Giorgio Armani |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Giorgio Armani tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.