Maht: | 60 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kauba ID: | 8616561 |
Kasutamine: Et lõhn kauem peal püsiks, pihustage seda randmetele või kaelale. Laske kuivada, ärge hõõruge, kuna aroom võib muutuda.
Coco Chanel palus Vene parfümeeril Ernest Beaux’l luua parfüümi, mis lõhnaks nagu naine. Naistele mõeldud parfüümi Chanel N°5 lõhnakoostis on väga keeruline, kõik selle komponendid on olulised, kuid ükski neist ei domineeri, mis on just see, mida kuulus Chanel soovis - parfüüm ei peaks lõhnama rooside või sinilillede, vaid lõhnabuketi järgi. Ernest Beaux lõi kaks lõhnanäidiste seeriat, nummerdades need numbritega 1 kuni 5 ja 20 kuni 24 ning palus Coco Chanelil üks valida. Chanel valis näidise nr. 5, ja nii saigi parfüüm oma nime. Chanel tutvustas oma uut parfüümi 1921. aastal, viienda kuu viiendal päeval.
Chanel N°5 naistele mõeldud parfüüm sai kuulsaks tänu paljudele seda lõhna tundnud kuulsustele, sealhulgas Marilyn Monroele. Seda parfüümi seostatakse sageli selle tähe nimega, sest 1954. a ühes intervjuus ütles ta, et paarist tilgast Chanel N°5 parfüümist piisab voodis olles. See tema väide sai imeliseks reklaamlauseks ja viis miljonid naised üle maailma selle parfüümi valima.
Pärast Chanel N°5 parfüümi nuusutamist haarab naisi esmalt lõhnav canangi ja terava apelsini aroom, millele järgneb jasmiini ja metsiku ohaka lõhn. Seda lummavat lõhnabuketti kroonib unustamatu puidu – sandlipuu – ja vanilli lõhn. Chanel N°5 naiste parfüümi aroom on rafineeritud, lilleline ja pehme.
- Tipunoodid: aldehüüdid, bergamott, sidrun, vürtsikad apelsinid;
- Südamenoodid: jasmiin, roosid, maikelluke, võhumõõk;
- Põhinoodid: lõhnav vetiver, sandlipuu, vanilje, merevaik.
Soovitatav kasutada: igal ajal.
Tähelepanu! Selle parfüümi pudel on korduvtäidetav!
„Chanel“ lõhnade ajalugu - see ongi moemaja loovuse laine, mis jätkub tänaseni. 1974. aastal tutvustati „Chanel“ värskeimat lõhna. 1979. aastal sai Jacques Polge kolmandaks „Chanel“ parfüümi disaineriks ja tema esimeseks naiste parfüümiks oli 1984. aastal rikkalik, elegantne ja naiselik - ""Coco"".
2007. aastal käivitati „Chanel“ parfüümide uus ajastu, mille tulemusena loodi „Les Exclusifs“. Jacques Polge inspiratsiooniks oli Chaneli moemaja rikkalik uus pärand ja ennekõike komponendid. „Parfümeeriana mängin alati nootidega, et saaksin pakkuda uusi ja intrigeerivaid koostöid“, - selgitab J. Polge.
„Chanel“ on unikaalne moemaja, kes enamus koostisosadest kasvatab ise. Nad omavad endiselt roosi ja jasmiini aeda. See moemaja ei ole kunagi inimtühi ega tunnustamata. Seda on alati iseloomustanud elegants, sügavus või vastupidi kergus, peensus ja muidugi luksus.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Kauba ID: | 8616561 |
Kategooria: | Parfüümid naistele |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,05 x 0,05 x 0,1 m, 0,1 kg |
Tüüp: | Parfüümid |
Lõhnanoodid: | Lillelised |
Vaade: | Chanel, lillelised parfüümid naistele |
Ettenähtud: | Naistele |
Maht: | 60 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kaubamärk: | Chanel |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Chanel tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.