Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kauba ID: | 9091591 |
Kasutamine: Pihustage seda naistele mõeldud parfüümi oma pulsipunktidele – kaelale, dekolteepiirkonnale, randmetele ja pahkluudele –, et kõikjal oleks tunda magusat kirssi ja sooja vaniljet.
Unustamatu öö eufooria igas parfüümitilgas
Sulgege silmad ja laske muusikal voolata, kui see seguneb rõõmsa naeruga.
Escada Party Love Eau de Parfum kutsub naisi tantsupõrandale.
See aroom lummab teid oma koogikesetaolise gurmee aroomiga, millele on raske vastu panna.
Kui lähete peole, avaldate kindlasti muljet kõigile teie ümber.
gurmeeparfüümid naistele
loonud Nathalie Lorson
ikooniline südamekujuline intensiivse värviga pudel
vegan koostis
Alistuge suurimale andumusele parfüümidega, mis avanevad tumedate kirsside võrgutava aroomiga.
Teid tõstavad kõrgustesse vaniljekoogi akordid, sensuaalne vanilje absoluut ja joovastav mandlipulbriline akord.
Lõhna täiendab Chantilly vahukoore kerge aroom.
Kas soovite maailma, kus pühad ei lõppe kunagi?
Escada oli esimene kaubamärk, mis tutvustas hooajaliste parfüümide kontseptsiooni.
Esialgu keskendus tootja parfüümidele, mis edastavad rõõmsate suveõhtute atmosfääri eksootilistel saartel, mistõttu ilmus mõiste "puhkus pudelis".
2020. aastal tõi Escada turule talvelõhna, mis sisaldas meeleolu tõstmiseks kaasahaaravaid gurmee koostisosi.
Esimene selline lõhn oli Escada Candy Love, 2021 - Escada Fairy Love ja 2022 - Escada Show Me Love.
2023. aastal täiustasid nad seda väljaannet Escada Party Love parfüümiga.
Aroomi noodid:
Tipunoodid (pea): must kirss
Keskmised (südame)noodid: vahukoor
Põhinoodid: vaniljekoogike.
Escada - rahvusvaheline ettevõte, mis alustas oma tegevust 1978. aastal Saksamaal. Escada kaubamärk on täna juhtival positsioonil mitte ainult kodumaal, vaid ka välisturgudel. Alustades luksusliku, kuid mugava ja mittesiduva riietuse loomisest, võib ettevõte praegu kiidelda rikkaliku ja laia tootevalikuga. Selles ei leidu mitte ainult erinevate stiilide riideid, vaid ka aksessuaare ja Escada parfüüme.
Mitu aastakümmet tagasi tegevust alustanud Escada naudib täna rahvusvahelist tuntust ja tunnustust. Kui aga 1978. a Escada asutajad - Margaretha ja Wolfgang Ley - esitlesid oma esimest spordirõivaste kollektsiooni, nende riiete edus ei kahtlustanud keegi. Alustades meeste spordirõivastest, töötas ettevõte peagi välja naisterõivaste kollektsiooni, mis saavutas tohutu edu ja pälvis moekriitikute kõrget kiitust. Ja juhuslik lähenemine stiilile ja tähelepanu detailidele võimaldasid ettevõttel pakkuda seda, mida peaaegu iga naine soovis. Escada lähtus algusest peale ideest, et luksuslikku elegantsi saab kombineerida eredate värvikontrastide ja ekspressiivsete detailidega, mis peegeldasid suurepäraselt ajastu stiili. Seetõttu hakkas ettevõte lõpuks looma mitte ainult riideid, vaid ka käekotte, kingi ja isegi Escada parfüümi. Alates esimese Escada parfüümi ilmumisest kuni tänaseni hindavad ettevõtte lõhnad mitte ainult mänguhimulised tüdrukud ja unistavad romantikud. Escada parfüümi lõhn köidab nii kogenud elu nautivaid naisi kui ka karismaatilisi, enesekindlaid mehi. Seetõttu kutsub kõik Escada firma loodud, millest ei puudu värvi ja positiivsus, nautima igat päeva ja nautima seda, mida elu teile annab.
1978. aastal esitlesid Margaretha ja Wolfgang Ley oma esimest rõivakollektsiooni, nimega „ESCADA - Sporty Elegance“. Sel ajal disainerite poolt pakutud kõrgeima kvaliteediga kangad ja autentne taskukohase hinnaga viimistlus oli nagu uus tuulepuhang moemaailmas.
Julged värvikombinatsioonid, luksuslikud tikandid, mudelite kombinatsioonid ja leopardimustrid annavad „ESCADA“ kaubamärgile lisandväärtuse. See stiil oli täielikult kooskõlas 1980. aastate õhustiku meeleoluga. Ning just seda on ka praegu „ESCADA“.
Esimene „ESCADA“ lõhnakollektsioon loodi 1990. aastal ja see nimetati disaineri auks - „ESCADA Margaretha Ley“. Parfüümi pudel peegeldas naiselikkust ja oli sensuaalse naiseliku südamekujuga.
1993. aastal tutvustas „ESCADA“ esimest korda piiratud väljaandega hooajalist lõhna „Chiffon Sorbet“. See oli inspireeritud kevad-/suvemoe rõivakollektsioonist. Sellest ajast alates on „ESCADA“ loonud hooajalisi, piiratud väljaandega lõhnade kontseptsiooni, mis on muutunud parfümeeria tööstuses üheks kõige edukamaks suviste parfüümide seeriaks.
Täna on „ESCADA“ on tõlgendanud oma brändi väärtust revolutsiooniliseks: glamuurne, sensuaalne naiselikkus ja kaasaegne elegants. Need on kaasaegse kaubamärgi peamised jooned. „ESCADA“ naine on see, kes tõmbab tähelepanu naturaalsusega, armastab värve ning kaasaegset stiili.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Kauba ID: | 9091591 |
Kategooria: | Parfüümid naistele |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,1 x 0,095 x 0,065 m, 0,33 kg |
Tüüp: | Parfüümid |
Lõhnanoodid: | Magusad |
Ettenähtud: | Naistele |
Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kaubamärk: | Escada |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Escada tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
100%
seda toodet soovitavad ostjatest
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodetSee läks kingituseks!
See ei olnud päris minu lõhn, läks kingituseks
Suurepärane parfüüm mulle meeldis.
Väga rahul,naiselik lõhn
Kui tead, mida tahad – oled tõesti rahul