Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kauba ID: | 8195101 |
Kasutamine: et lõhn kauem peal püsiks, pihustage seda randmetele või kaelale. Pihustatud lõhna ärge laiali hõõruge, sest siis võivad lõhna omadused muutuda.
Lõhna tüüp: merevaik-lill. Parfüüm sai inspiratsiooni esimestest antiikapteekide puidust riiulitel välja pandud parfüümi pudelitest. Aroom on pakendatud roosasse, lakitud portselaniefektiga klaaspudelisse, mis on kaunistatud kuldsete aktsentidega. See on parfüüm elegantsele ja tugevale mehele, kes soovib näidata oma isikupära.
Lõhna noodid:
Guccio Gucci - Firenzes, Itaalias, sündinud nahatoodete meister. Varases nooruses hakkas ta hindama kosmopoliitse kultuuri rafineeritust ja esteetikat. 1921. aastal avas Guccio Gucci oma esimese kaupluse Firenzes. 1937. aastast alates on Guccio avanud uusi poodi üha suuremates linnades. Sellesse tegevusse oli kaasatud ka Guccio Gucci poeg. Nad jätkasid tööd ja avasid oma esimese „Gucci“ poe Manhattanil pärast tema surma.
„Gucci“ lõhnade ajalugu algas, kui 1974. aastal avaldati esimene lõhn - „Gucci Nr. 1“. Hiljem ilmus ka „Gucci“ Nr. 3 (1985). 1999. aastal avaldas „Gucci“ paljude fännide rõõmus lõhna „Rush“ naistele ning aasta hiljem avaldati ka lõhn „Rush“ meestele.
„Gucci“ lõhnad luuakse alles pärast kõigi kasutatud koostisosade hoolikat valimist ja nende täiuslikku kombineerimist. Oma tegevuses kasutavad nad iidset lõhnateadust ja vahel suletakse pudelisse tõeline alkeemiline aed. Tänane mõjukas, uuenduslik ja progressiivne „Gucci“ kaubamärk leiutas täiesti uudse lähenemise moele. Loomingulise juhi Alessandro Michele uue nägemuse järgi määratles moemaja 21. sajandi luksust, tugevdades veelgi oma positsiooni ühe kõige soovituma moemajana. Eklektilised, kaasaegsed, romantilised „Gucci“ tooted on Itaalia meisterlikkuse tipp ning samal ajal on laitmatu ka nende kvaliteet ja detailidele pööratud tähelepanu.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Puuviljased lõhnad on kõige eksootilisemate puuviljade ja marjade nootidega lõhnad, mis ei ole mitte ainult täiuslik parfüüm tüdrukutele ja teismelistele, vaid sobivad ka igas vanuses ja stiilis naistele. Alates mustsõstrast ja kirsist kuni värskendavate puuviljakokteilideni on need aroomid kõigist žanritest kõige lõbusamad ja meeleolukamad. Lisaks täiendavad puuviljanoodid suurepäraselt teisi koostisosi, tuues esile paljud lillelised tahud ja muudki. Puuviljalõhnad ja -segud mõjuvad väidetavalt isiksusele rõõmustavalt, tõstes tuju ja andes enesekindlust. Meie sortimendist leiate palju puuviljaseid aroome - need on EDP, EDT, EDC kontsentratsiooniga lõhnad ning õliparfüümid ja lõhnaõli. Lisaks pakume teile laia valikut nišilõhnasid erinevates kogustes, samuti lõhna- ja parfüümikollektsioone kõige kuulsamatelt kaubamärkidelt nagu “Calvin Klein”, “Dolce & Gabbana”, “Hugo Boss”, “Guess”, “Lacoste”, “Burberry” jne.
Kauba ID: | 8195101 |
Kategooria: | Parfüümid naistele |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,165 x 0,085 x 0,075 m, 0,545 kg |
Tüüp: | Unisex lõhnad |
Lõhnanoodid: | Lillelised, Magusad, Puidused, Puuviljased, Tsitruselised |
Vaade: | Gucci, lillelised parfüümid naistele, Gucci, puuviljased parfüümid naistele Gucci, tsitruselised parfüümid naistele |
Ettenähtud: | Meeste ja naiste jaoks |
Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kaubamärk: | Gucci |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Gucci tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.