Kui kahtlustate, et oled saanud defektse toote, on sul mitu võimalust:
- Kui toote puudusi on võimalik kõrvaldada, võid pöörduda müüja poole.
- Ostetud kaubale on võimalik kohaldada defektsuse tõttu kaotatud väärtusele vastavalt allahindlust.
- Toode on võimalik vahetada identse kvaliteetse toote vastu, välja arvatud juhul, kui toote puudused on väikesed või põhjustatud sinu süül.
- Võid toote tagastada ja kui müüja leiab, et tagastatud tootel on tõepoolest olulisi puudusi, saad toote eest tasutud raha tagasi. Raha tagastamise periood on 14 kalendripäeva alates müüja poolsest toote defektsuse kinnitamisest.
Kõigil juhtudel saadetakse kaubad võimalike kvaliteedipuuduste kontrollimiseks ja tuvastamiseks tootjale ja / või volitatud teenindajale. Ülevaatus võib aega võtta kuni 3 nädalat.
Juhime tähelepanu, et kui oled tarbija, siis vastutab müüja üksnes selliste mittevastavuste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul kauba üleandmisest. Seejuures eeldatakse, et ühe aasta jooksul alates üleandmisest ilmnenud puudused olid olemas asja üleandmise ajal. Kui puudus ilmneb hiljem, oled kohustatud tõendama, et puudus oli olemas asja üleandmise ajal. Kui kaubale kehtib müügigarantii, mis on nimetatud tingimustest soodsam, võib müüja vastutada ka hiljem.
Kutsume selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.
Kui oled Tarbija ning soetasid kauba Hansapost.ee e-poest ning otsustad soetatud eseme ilma põhjuseta tagastada, on võimalik seda teha 14 kalendripäeva jooksul vastavalt ostu-müügieeskirjade tingimustele.
Teatud tingimustel pakub Hobby Hall GROUP OÜ müüjana ka raha tagastamise lisagarantiid. See kehtib pärast 14 päeva möödumist, kuid mitte kauem kui 30 päeva pärast kauba üleandmist. Sel juhul kehtivad tootele mitmed lisatingimused. Toote pakend peab olema kahjustamata, kaasas peavad olema kõik autentsed etiketid ja kaitseümbrised ning toode peab välja nägema täpselt selline, nagu see oli kauba soetamisel. Kui olete pakendit kahjustanud, ei ole võimalik 14 päeva möödudes kvaliteetset kaupa tagastada ega raha tagasi saada.
Kui soetasid mööbli, siis seda tüüpi toodetele kehtib täiendav 365-päevane raha tagasi garantii. Toode tuleb tagastada originaalpakendis, korrektses ja kahjustamata pakendis ning kokku pandud või kokku üritatud panna mööblit ei ole võimalik tagastada. Oluline on mainida, et toode ei tohi olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust ning see tuleb tagastada samade selle juures olnud osadega, nagu kättesaamisel. Järelmaksuga soetatud mööblile raha tagasi garantii ei kehti.
Teiste müüjate müüdud kaupadele võivad kehtida ülaltoodust erinevad garantiitingimused, mis on täpsustatud tootekirjelduses ja/või müügidokumentidel.
Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.