Hansapost.ee platvormil müüdavate kaupade kvaliteedi eest vastutab kauba müüja. Kui müügi ajal oli müüdud kaup puudustega, siis on Sul ostu-müügieeskirjades sätestatud tingimustel õigus kasutada õiguskaitsevahendeid. Kui oled tarbija, siis vastutab müüja mittevastavuste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest, kusjuures ühe aasta jooksul üleandmisest alates kehtib eeldus, et mittevastavus oli olemas üleandmise ajal. Ühe aasta möödudes võib müüja paluda Sul tõendada, et mittevastavus oli olemas üleandmise ajal. Samuti võib müüja pakkuda müügigarantiid. Müügigarantii tingimused on sätestatud ostu-müügieeskirjades ning täpsustatud tootekirjelduses või ostuarvel. Müügigarantii kohalduvus, kehtivusaeg ja tingimused võivad varieeruda sõltuvalt tootest ja müüjast.
Kõigil juhtudel saadetakse kaubad võimalike kvaliteedipuuduste kontrollimiseks ja tuvastamiseks tootjale ja / või volitatud teenindajale. Ülevaatus võib aega võtta kuni 3 nädalat.
Juhime tähelepanu, et kui oled tarbija, siis vastutab müüja üksnes selliste mittevastavuste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul kauba üleandmisest. Seejuures eeldatakse, et ühe aasta jooksul alates üleandmisest ilmnenud puudused olid olemas asja üleandmise ajal. Kui puudus ilmneb hiljem, oled kohustatud tõendama, et puudus oli olemas asja üleandmise ajal. Kui kaubale kehtib müügigarantii, mis on nimetatud tingimustest soodsam, võib müüja vastutada ka hiljem.
Kutsume selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.
Kui oled Tarbija ning soetasid kauba Hansapost.ee e-poest ning otsustad soetatud eseme ilma põhjuseta tagastada, on võimalik seda teha 14 kalendripäeva jooksul vastavalt ostu-müügieeskirjade tingimustele.
Teatud tingimustel pakub Hobby Hall GROUP OÜ müüjana ka raha tagastamise lisagarantiid. See kehtib pärast 14 päeva möödumist, kuid mitte kauem kui 30 päeva pärast kauba üleandmist. Sel juhul kehtivad tootele mitmed lisatingimused. Toote pakend peab olema kahjustamata, kaasas peavad olema kõik autentsed etiketid ja kaitseümbrised ning toode peab välja nägema täpselt selline, nagu see oli kauba soetamisel. Kui olete pakendit kahjustanud, ei ole võimalik 14 päeva möödudes kvaliteetset kaupa tagastada ega raha tagasi saada.
Kui soetasid mööbli, siis seda tüüpi toodetele kehtib täiendav 365-päevane raha tagasi garantii. Toode tuleb tagastada originaalpakendis, korrektses ja kahjustamata pakendis ning kokku pandud või kokku üritatud panna mööblit ei ole võimalik tagastada. Oluline on mainida, et toode ei tohi olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust ning see tuleb tagastada samade selle juures olnud osadega, nagu kättesaamisel. Järelmaksuga soetatud mööblile raha tagasi garantii ei kehti.
Teiste müüjate müüdud kaupadele võivad kehtida ülaltoodust erinevad garantiitingimused, mis on täpsustatud tootekirjelduses ja/või müügidokumentidel.
Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.
Juhime tähelepanu, et kui tagastad 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ostetud kauba, siis on sul õigus kogu ostuhinna tagastamisele üksnes juhul, kui oled enne tagastamist kauba kasutanud üksnes viisil, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu lubataks seda tavapäraselt teha füüsilises kaupluses. Kui oled kauba kasutanud muul viisil, kui on vaja tavapäraselt asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutad kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Sama kehtib juhul, kui tagastad kahjustatud või hävitatud kauba. Sellisel juhul on müüjal õigus ostusummaga tasaarvestada summa, mis vastab kauba parandamis-, asendamis- või uueväärseks taastamise kuludele või objektiivselt põhjendatud kahjule.
Kui soovid kasutada raha tagastamise lisagarantiid ja tagastada kauba pärast 14 päeva möödumist, kuid mitte hiljem kui 30 päeva pärast kauba kättesaamist, ei ole võimalik tagastada kaupa, millelt on eemaldatud autentsed etiketid, kaitsekiled, originaalpakend või mille müügivälimus on kahjustunud. Samuti ei ole võimalik lisagarantiid kasutada järgmiste kaupade puhul:
Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.
Kaupu on võimalik tagastada pakiautomaati, postkontorisse või kulleriga. Muul juhul võib selle saata kas Omniva või DPDga ja saaja aadressiks tuleb märkida: Hobby Hall Group OÜ, Rukki tee 7, Lehmja küla, Rae vald, 75306, Tallinn, Eesti. Tagastamisel palun märkida saaja telefoni numbriks: +372 5551 5741. Kauba tagastamisel palume saata ka vastav kiri e-mailile [email protected], milles on märgitud tagastatavad tooted, tagastamise põhjus ja tagastamisel tekkinud jälgimiskood. Palume tooted pakkida selliselt, et need saatmise käigus viga ei saaks. Kui toode on saatmisel kahjustada saanud, ei ole meil võimalik pakkuda lisagarantiid ning võime tasaarvestada toote parandamise või asendamise kulud tagastatava ostusummaga.
Ostja kannab Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, kui Pooled ei ole kokku leppinud teisiti.
Elektri- ja elektroonikaseadmed sisaldavad ohtlikke aineid, mis kujutavad endast ohtu keskkonnale ja inimeste tervisele. Seetõttu ei tohi seda tüüpi kasutuselt kõrvaldatud tooteid koos teiste olmejäätmetega ära visata. Need saad viia lähimasse kogumispunkti: https://eesringlus.ee/kuhu-viia-vana-kodutehnika-ja-patareid/
Teatud kaupadele kehtib tootja garantii, mille tingimused on täpsustatud kauba kirjelduses ja üksikasjalikult garantiikaardil. Tootja garantii kehtib füüsiliste isikute puhul 24 kuud ja juriidiliste isikute puhul 12 kuud.
Asus, Dell ja Acer arvutite ja monitoride puhul kehtib 24-kuuline tootjagarantii nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.