Goodyear UltraGrip Performance+ SUV 235/40R20 96 V XL FP

Täpsustused:
Kütusesäästlikkus: D
Rehvimüra: 71 dB
Märghaardumise kategooria: B
Energiaklass: E
Tootekirjeldus
Kauba ID: 8517801
28600
Lisa korvi
1081 / kuus
Sinu linn

Postkontor

6. detsembrist

199

Kuller

6. detsembrist

799

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

6. detsembrist

199

Kuller

6. detsembrist

799

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.


Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Goodyear UltraGrip Performance+ SUV 235/40R20 96 V XL FP

Toote ajalugu


„Goodyear Tire & Rubber" alustas oma tegevust 1898. aastal, kui Frank Seiberling ostis oma õemehelt laenatud raha eest esimesed seadmed. Kummi ja puuvilla tuli sisse tuua maailma teisest otsast merepiirita maalea halvasti arenenud raudteetranspordiga. F. Seiberling nimetas oma ettevõtte vapra pioneeri Charles Goodyear järgi, kes leiutas vulkaniseerimise. Ta mõtles välja ka omapärase kaubamärgi – tiivulise jala, mis on sümboolselt seotud ettevõtte ajalooga.


Vaid 13 töötajaga „Goodyear“ alustas jalgratta- ja vankrirehvide, hobuseraudade ja pokkerižetoonide tootmisliiniga. Esimese kuu käive oli ettevõttel 8246 Usa dollarit. Pärast esimese jalgrattarehvi tootmist 1898. aastal alustas „Goodyear“ oma teekonda maailma suurimaks rehvitootjaks. Selle nime võttis ettevõte 1916. aastal kuulutades välja loosungi "Rohkem inimesi kasutab „Goodyear“ rehve kui mistahes teisi rehve." 1926. aastal saigi sellest maailma suurim rehvifirma. Need esimesed legendaarsed aastad määrasid ettevõtte tegevuse ja ka suhete eri tahud klientidega. Vaadates tänapäeva „Goodyear“ kaubamärki ja tuhandeid ettevõtte saavutusi, uuendusi, leiutisi, teedrajavaid ja radikaalseid täiustusi vaadates on tunda ettevõtte asutajate tugevat, uuenduslikku ja pragmaatilist iseloomu.


Tänaseks on „Goodyear“ maailma suurim rehvifirma, mis tegutseb kuuel kontinendil ja müüb aastas 15 miljardi Usa dollari väärtuses tooteid. Lisaks „Goodyear“ kaubamärgiga rehvidele toodab ettevõte ka mitmeid teisi tuntud rehve: „Dunlop", „Kelly", „Fulda", „Lee", „Sava" ja „Debica". Ettevõtte teised divisjonid toodavad kummi- ja polümeertooteid paljudele erinevatele auto- ja tööstusturgudele.


Uuendused


Innovatsioon – uute loominguliste ideede, toodete ja materjalide pidev voog – on alati olnud „Goodyear“ tegevuse keskmeks. Ettevõte asutas 1943. aastal alusuuringute üksuse, mis on sellest ajast peale saanuda endale tuhandeid patente. „Goodyear“ teadlaste ja tehnikute olulisemaid leiutisi kasutatakse mitte ainult rehvide ja autode, vaid ka tehissüdamete ja -liigeste, sidematerjalide, mänguväljakute, kunstmuru ning toidupakendite valmistamisel.


„Goodyear Research“-is osalenud Paul Flory võitis polümeeride uurimise eest lausa Nobeli preemia. Kaks teadusühingut on autasustanud „Goodyeari“ ka medalitega, mis on Ameerika Keemiaühingu rehviosakonna kõrgeim autasu, mis antakse teadlastele ja inseneridele läbimurdeliste leiutiste eest.


Ka tänapäeval jätkavad „Goodyear Research" teadlased ja insenerid kogu maailmast kummi ja polümeeride alast uurimistööd. Nad jõuavad vähehaaval üha mitmekesisematesse maailmadesse nagu arvutiteadus, füüsika, matemaatika, insenerimehaanika ja metallurgia, et avastada palju ainulaadseid materjale ja protsesse.


Goodyear Euroopa


„Goodyear“ Euroopa divisjoni ajalugu sai alguse ettevõtte esimesest kontorist Londonis 1912. aastal. Täna tegutseb Brüsselis kaks äriüksust, mis kontrollivad ettevõtte tegevust Euroopa Liidus ja Ida-Euroopas. „Goodyear“ on hetkel suuruselt teine ​​rehvitootja Euroopas. „Goodyear“ Euroopa divisjonil on kaks peamist infrastruktuuri. „Goodyear“ tehniline keskus Colmar-Bergis Luksemburgis viib läbi uuringuid ja arendab ettevõtte rehvide täiustusi Euroopa ja Aasia jaoks. See keskus arendab rehve peaaegu kõikidele sõidukitele. See inseneridest, tehnikutest ja teadlastest koosnev meeskond teenindab „Goodyear“ tehaseid üle terve maailma, töötades välja rehvide disaini ja parendades enam kui 180 turul müüdavate toodete tehnilisi omadusi. Teine oluline üksus on Lõuna-Prantsusmaal Mirevalis asuv aastaringne 445 aakri suurune katseala. „Goodyear“ tehaseid on aga ka Poolas, Sloveenias, Saksamaal ja Hollandis. Nendes valmistatakse rehve, rehvide terastraate, kangaid, jõuülekandeid, vedrusid ja protekteeringuid.

Mugavamaks teeninduseks saad Hansapost.ee-st ostetud rehvide korral tarne meetodiks valida vaid „transport kulleriga“. Oma vanad rehvid saad murevabalt tagastada Eesti Rehviringlus http://rehviringlus.ee/ kodulehelt leitavatesse kogumiskohtadesse.

Goodyear alustas tegevust Ameerika Ühendriikides 1898. aastal. Ettevõte sai nime Charles Goodyeari järgi, kes leiutas vulkaniseerimise. Juba 1916. aastal sai ettevõttest maailma suurim rehvitootja ja 1926. aastal maailma suurim rehvitööstus. Täna on Goodyear üks maailma kolmest suurimast rehvitootjast. Goodyeari uurimiskeskuses töötavad teadlased ja insenerid üle maailma, et luua palju ainulaadseid materjale ja protsesse. Goodyear'ile kuuluvad ka sellised kaubamärgid nagu Dunlop, Fulda, Sava ja Debica.

Esialgu vaid 13 töötajaga, alustas Goodyear jalgratta- ja vankrirehvide, hobuseraua ja pokkeri žetoonide tootmist. Esimese kuu käive oli 8 246 dollarit. Teekond rehvide maailma algas 1898. aastal esimese rattarehvi valmistamisega.
Innovatsioon - pidev uute loominguliste ideede, toodete ja materjalide voog - on alati olnud Goodyeari äritegevuse keskmes. Ettevõte asutas 1943. aastal alusuuringute osakonna, mis on sellest ajast alates saanud tuhandeid patente.
Goodyear pakub kõiki eeliseid ja funktsioone, mida kaasaegne juht otsib, alates uuenduslikust tehnoloogiast ja jõudlusest kuni usaldusväärsuse ja taskukohase kvaliteedi ja hinna suhtega. Goodyeari insenerid testivad iga uue rehvi konstruktsiooni rohkem kui 50 toimivuskriteeriumi alusel. Goodyeari rehvid on oma vastupidavuse ja laitmatu kaubamärgi maine tõttu olnud Euroopa juhtide lemmik juba aastaid. Suve- ja talverehvide karkassid on tootjate poolt tugevdatud spetsiaalse tehnoloogiaga, mis tagab parima võimaliku haardumise teekattega erinevates kliimatingimustes. Kõrged testide tulemused näitavad, et teie mugavus ja turvalisus on tootjatele igal reisil esmatähtis. 

Goodyear UltraGrip Performance+ SUV 235/40R20 96 V XL FP

Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.

Üldine tooteinfo: Goodyear UltraGrip Performance+ SUV 235/40R20 96 V XL FP

Kauba ID: 8517801
Kategooria: Talverehvid
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,64 x 0,64 x 0,21 m, 9 kg
Diameeter: R20
Laius: 235 mm
Kõrgus: 40 mm
Kaubamärk: Goodyear
Kiirusindeks: V (kuni 240 km/h)
Koormusindeks: (96
Rehvitüüp: Naastudeta
Vaade: Goodyear, naastudeta talverehvid
Energiamärgis: E
Kütusesäästlikkus: D
Rehvimüra: 71 dB
Märghaardumise kategooria: B
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Goodyear tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Goodyear UltraGrip Performance+ SUV 235/40R20 96 V XL FP
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Goodyear UltraGrip Performance+ SUV 235/40R20 96 V XL FP