Teeme kõik endast oleneva, et tellimused jõuaksid klientideni õigel ajal. Loomulikult ei saa viivitusi täielikult vältida.
Ettenägematud põhjused võivad põhjustada viivitusi. Sellisel juhul määratakse uus tarnekuupäev. Tellimuse hilinemise korral teavitame ostjat SMS-i ja e-posti teel (kui on märgitud).
Tellimuse hilinemise korral leiate uue tarnekuupäeva ka tellimuse lehelt (aktiivsete tellimuste nimekiri siin)
Kui uus tarneaeg ei sobi, võtke ühendust klienditeenindusega ja proovime pakkuda Teile alternatiivset toodet parema tarneajaga.
Kui hilinenud tellimus on muutunud täiesti ebavajalikuks, saate selle tühistada. Selle kohta lisateabe saamiseks klõpsake siin
Oluline on tähele panna, et kaup tuleb üle vaadata 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast.
PALUN VÕTKE MEIEGA ÜHENDUST E-POSTI TEEL:
Kui saate tellitud kauba, millel on vigastusi (katki, mõrane, kriimustatud, volditud vms), siis võtke meiega ühendust aadressil [email protected]. Vastavalt reguleeritud isikuandmete kaitse seadusele palume saata e-kiri samalt e-posti aadressilt, mida kasutasite tellimuse esitamisel (teie registreeritud konto).
E-kirjas palun täpsustage:
Kui oleme teie kirja saanud, võtame teiega ühendust, et arutada võimalikke lahendusi probleemile.
Oluline on tähele panna, et kaup tuleb üle vaadata 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast.
PALUN VÕTKE MEIEGA ÜHENDUST E-POSTI TEEL:
Kui teile saabub probleemne tellimus (muu toode tarnitud, toode puudub, segamini detailid, puuduvad osad jne), võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected]. Vastavalt reguleeritud isikuandmete kaitse seadusele palume saata e-kiri samalt e-posti aadressilt, mida kasutasite tellimuse esitamisel (teie registreeritud konto).
E-kirjas palun täpsustage:
Kui oleme teie kirja kätte saanud, võtame teiega ühendust, et arutada võimalikke lahendusi.
Võtke meiega ühendust telefoni +372 611 5511
(E-R; 8-20) või e-posti teel [email protected]