1

Klienditeenindus

Tellimuse küsimused

Hilinemine
Hilinemine

Teeme kõik endast oleneva, et tellimused jõuaksid klientideni õigel ajal. Loomulikult ei saa viivitusi täielikult vältida.

Ettenägematud põhjused võivad põhjustada viivitusi. Sellisel juhul määratakse uus tarnekuupäev. Tellimuse hilinemise korral teavitame ostjat SMS-i ja e-posti teel (kui on märgitud).

Tellimuse hilinemise korral leiate uue tarnekuupäeva ka tellimuse lehelt (aktiivsete tellimuste nimekiri siin)

Kui uus tarneaeg ei sobi, võtke ühendust klienditeenindusega ja proovime pakkuda Teile alternatiivset toodet parema tarneajaga.

Kui hilinenud tellimus on muutunud täiesti ebavajalikuks, saate selle tühistada. Selle kohta lisateabe saamiseks klõpsake siin
 

Kahjustused
Kahjustused

Oluline on tähele panna, et kaup tuleb üle vaadata 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast.

PALUN VÕTKE MEIEGA ÜHENDUST E-POSTI TEEL:

Kui saate tellitud kauba, millel on vigastusi (katki, mõrane, kriimustatud, volditud vms), siis võtke meiega ühendust aadressil [email protected]. Vastavalt reguleeritud isikuandmete kaitse seadusele palume saata e-kiri samalt e-posti aadressilt, mida kasutasite tellimuse esitamisel (teie registreeritud konto).

E-kirjas palun täpsustage:

  • tellimuse number;
  • kahjustatud eseme nimetus;
  • saatke visuaalsed tõendid kahjustuse kohta (videomaterjal või fotod)
  • kui toode koosneb mitmest osast, täpsustage täpselt, milline osa on kahjustatud.(juhendist pilt,kus ring ümber tõmmatud, mis on kahjustatud)

Kui oleme teie kirja saanud, võtame teiega ühendust, et arutada võimalikke lahendusi probleemile.

Vale Tellimus
Vale Tellimus

Oluline on tähele panna, et kaup tuleb üle vaadata 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast.

PALUN VÕTKE MEIEGA ÜHENDUST E-POSTI TEEL:

Kui teile saabub probleemne tellimus (muu toode tarnitud, toode puudub, segamini detailid, puuduvad osad jne), võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected]. Vastavalt reguleeritud isikuandmete kaitse seadusele palume saata e-kiri samalt e-posti aadressilt, mida kasutasite tellimuse esitamisel (teie registreeritud konto). 

E-kirjas palun täpsustage:

  1. teie tellimuse number;
  2. kauba nimetus ja kauba vöötkood
  3. saatke visuaalsed tõendid mittevastavuse kohta (videomaterjal või fotod)
  4. toote detailide puudumisel või segunemisel märkida osade märgistus ja kogus vastavalt montaažijuhendile.

Kui oleme teie kirja kätte saanud, võtame teiega ühendust, et arutada võimalikke lahendusi.

Kas te ei leidnud vajalikku teavet?
Kas te ei leidnud vajalikku teavet?

Võtke meiega ühendust telefoni +372 611 5511
 (E-R; 8-20) või e-posti teel [email protected]