Maht: | 200 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kauba ID: | 6669292 |
Kasutamine: Et lõhn kauem peal püsiks, pihustage seda randmetele või kaelale. Pihustatud lõhna ärge laiali hõõruge, sest siis võivad lõhna omadused muutuda.
Hermès International, tuntud kui kaubamärk Hermes, on Prantsuse luksuskaupade tootja. See on maailma kõige rohkem väärtust loovaks luksusbrändiks erinevates suuremate konsultatsioonifirmade poolt avaldatud hindamis- ja pingereas. Rikkaliku pärandi, erakordse käsitööoskuse, detailidele pööratud tähelepanu, kõrge kvaliteedi ja professionaalsuse kombinatsioon kogu loomis- ja tootmisprotsessis on andnud Hermesile kõrge positsiooni konkurentsitihedas ja tihedas luksusmaailmas. Hermes'i tootevalikusse kuuluvad praegu nahktooted, aksessuaarid, lõhnad ja valmisrõivad.
Thierry Hermes asutas pereettevõtte 1837. aastal Pariisis. Esialgu oli tema eesmärk teenindada Euroopa aadlit, pakkudes nahast ratsutamisvarustust. Ajapikku laienes ettevõtte tootevalik iga põlvkonnaga. Hermes'i kaubamärgi poolt kasutusele võetud reisikotid olid tee ülemaailmsele edule ja jäädvustati igaveseks moeikoonideks. 2014. aasta seisuga oli kogu maailmas 311 Hermese kauplust, millest 207 olid Hermese poolt otseselt hallatavad.
Hermesil on väga ilus ja rikas edulugu. Piiratud levik, eksklusiivsus ja kontrollitud turundus on võimaldanud ettevõttel igal aastal kaks korda kasvada. See peegeldab Hermes'i kaubamärgi usaldust maailma väga jõuka elanikkonna segmendi suhtes. Asjaolu, et kaubamärki peetakse kõige uuenduslikumaks kõigist luksuskaupade majadest, näitab ettevõtte pühendumust toota ja esitleda pidevalt ultraluksuse tooteid, mis on ainulaadsed, väljendavad tugevat identiteeditunnet ja on erilise tipptasemega. Ettevõtte tulevik on kindlustatud, kuid ta peab pidevalt arenema ja eristuma, et säilitada oma positsiooni kõrgekvaliteedilises luksussegmendis, kasutades ära oma peremargi jõudu: pärandi, autentsuse ja prestiiži ikoon.
Foto on vaid näide toote omaduste näitamiseks. Fotol kujutatud toode ei esinda konkreetset tootemudelit.
Hermes on Prantsuse luksuskaupade tootja. Juhtivate konsultatsioonifirmade avaldatud erinevate reitinguskaalade järgi on see kõrgeima väärtusega ülemaailmne luksusbränd. Rikkaliku pärandi, peene meisterlikkuse, detailide, kõrge kvaliteedi ja professionaalsuse kombinatsioon kogu loome- ja tootmisprotsessis on andnud Hermesele kõrge positsiooni kõrge konkurentsiga luksusmaailmas. Praegu on Hermese kaubamärgi tootevalikus nahktooteid, aksessuaare, parfüüme ja valmisrõivaid.
Thierry Hermes asutas 1837. aastal Pariisis pereettevõtte. Algselt oli tema eesmärk teenida Euroopa aadleid, pakkudes nahast ratsutamisvarustust. Järk-järgult laienes ettevõtte tootevalik iga põlvkonnaga. Hermese kaubamärgiga reisikotid on olnud teel globaalse edu poole ja neid on alati kujutatud moeikoonidena. 2014. aasta seisuga oli kogu maailmas 311 Hermese kauplust, millest 207 kuulusid otse Hermesele.
Hermesil on äärmiselt ilus ja rikkalik edulugu. Piiratud turustamine, ainuõigus ja kontrollitud turundus on võimaldanud ettevõttel kahekordistada oma aastase kasvu. See peegeldab Hermese kaubamärgi turvalisust maailma elanikkonna väga rikastes osades. Fakt, et kaubamärki peetakse kõigi luksuslike moemajade seas kõige innovaatilisemaks, näitab ettevõtte pühendumust pidevalt toota ja tarnida ülikomplekseid tooteid, mis on ainulaadsed, väljendavad tugevat meelt ja millel on käsitöös erakordne eelis. Ettevõtte tulevik on kindel, kuid selleks, et säilitada oma positsioon kallite luksuskaupade turusegmendis, tuleb areneda ja diferentseeruda, kasutades selleks oma perekonna kaubamärgi jõudu: pärandi, autentsuse ja prestiiži ikooni.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Kauba ID: | 6669292 |
Kategooria: | Parfüümid naistele |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,06 x 0,07 x 0,14 m, 0,2 kg |
Tüüp: | Tualettveed |
Lõhnanoodid: | Tsitruselised |
Vaade: | Hermès, tsitruselised parfüümid naistele |
Ettenähtud: | Naistele |
Maht: | 200 ml |
Kontsentratsioon: | EDT |
Kaubamärk: | Hermès |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Hermes tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.