Menüü

HANSAPOST.EE püsikliendiprogramm "MinuHansa"
 Reeglid    

NB! MinuHansa liikmete kauba pikendatud tagastamise reeglid on uuenenud.

Reeglid jõustusid        05.09.2024

"MinuHansa" on mõeldud kõige lojaalsematele klientidele, kes on huvitatud Hansapost.ee uudistest ja soovivad esimestena saada teavet ning püsikliendi eeliseid. 

Pärast "MinuHansa" püsikliendiprogrammi liikmeteks saamist teavitatakse Sind esimesena meie kampaaniatest, spetsiaalselt "MinuHansa" liikmetele mõeldud pakkumistest, allahindlustest ja muudest lisahüvedest, mida saavad ainult MinuHansa liikmed. 


Käesolevates reeglites määratakse kindlaks "MinuHansa" reeglid ja hüved, mis antakse "MinuHansa" liikmeks saamisel. Need reeglid kehtivad kõigile "MinuHansa" liikmetele www.hansapost.ee veebilehe kasutamisel. Soovitame reeglite koopia välja printida või alla laadida ja alles hoida, et oleks vajaduse korral olemas nendes sisalduv teave. Reeglite kehtivat versiooni saad alati vaadata meie veebilehel ja selle koopia saamiseks võid võtta meiega ühendust e-posti teel. Käesolev dokument on õiguslikult siduv leping sinu kui www.hansapost.ee veebilehe kasutaja ning Hobby Hall Group OÜ kui www.hansapost.ee veebilehe haldaja vahel.

Käesolevad reeglid kehtivad ainult "MinuHansa" püsikliendiprogrammi liikmetele.


"MinuHansa" liikmeks saades ning "MinuHansa" pakutavaid hüvesid kasutades kinnitad, et oled tutvunud käesolevate reeglite ja muude kehtivate tingimustega (kui neid on) ning kohustud neid reegleid järgima.


1. Mõisted 
1.1. Käesolevates reeglites kasutatakse mõisteid  järgmises tähenduses:
1.1.1. Konto – Kliendi poolt loodud konto veebilehel www.hansapost.ee.
1.1.2. Konto kasutamise peatamine – Hansapost.ee  iseseisvalt või vastavalt Müüja teatele algatatud toimingud, kui Klient rikub veebilehe kasutustingimusi, käesolevaid reegleid, privaatsuspoliitikat ning Hansapost.ee teisi tingimusi ja reegleid. Juhul kui Kliendi konto kasutamine peatatakse, on Kliendil keelatud kasutada "MinuHansa" liikmetele pakutavaid hüvesid kuni peatamise tühistamiseni.
1.1.3. “MinuHansa” – Hansapost.ee teostatav lojaalsusprogramm, mis on mõeldud ja mida saavad kasutada ainult registreeritud Hansapost.ee kliendid ning mille rakendamise ajal pakutakse Hansapost.ee liikmetele lisahüvesid käesolevates reeglites kehtestatud korras.
1.1.4. "MinuHansa" liige – Hansapost.ee-s registreeritud füüsiline isik, kes on loonud konto ja kes on avaldanud soovi astuda püsikliendiprogrammi liikmeks käesolevates reeglites kehtestatud korras.
1.1.5. Registreeritud klient - Klient, kes on loonud Hansapost.ee-s isikliku konto.
1.1.6. Privaatsuspoliitika – sätestatud reeglid , mis reguleerivad Teie isikuandmete töötlemist Hansapost.ee-s.
1.1.7. Reeglid - käesolevad “MinuHansa” reeglid.
1.1.8. Hansapost.ee - Eesti Vabariigi seaduste kohaselt asutatud ja tegutsev osaühing Hobby Hall Group OÜ, registrikoodiga 14628015, Luite 19a, 11313 Harjumaa, Tallinn, Eesti Vabariik, mis pakub oma tooteid ja teenuseid veebilehel ning haldab www.hansapost.ee veebilehte;
 1.1.9. Veebileht – veebileht, mis on kättesaadav aadressil www.hansapost.ee.

2. “MinuHansa” liikmetele pakutavad hüved
2.1. “MinuHansa” liikmeks astudes omandate õiguse saada regulaarselt Hansapost.ee pakutavaid lisahüvesid. 
2.2. Pakutavate hüvede loetelu ei ole täielik ja seda ajakohastatakse pidevalt.
2.3. “MinuHansa” liikmetele pakutakse järgmisi lisahüvesid:
2.3.1. Tasuta kohaletoimetamise kood kord kuus Omiva pakiautomaati, ostusummale üle 30 €;
2.3.2.  kuni 40-päevane tagastamise tähtaeg müüja Hansapost.ee toodetele tavapärase 30-päevase tagastamisperioodi asemel. Pidage meeles, et kvaliteetse kauba tagastamine peab vastama ka kauba tagastamise üldreeglitele, s.t. tagastatav kaup peab olema kasutamata ja selle pakend terve;
2.3.3. Sooduskoodid kaupade ostmiseks;
2.3.4. Eelteave soodusmüükide kohta;
2.3.5. Tasuta kättetoimetamise päevad (esimesena teavitatakse "MinuHansa" liikmeid);
2.3.6. Hansapost.ee personaalsed allahindlused ning võimalus jälgida personaalseid allahindlusi spetsiaalselt selleks ettenähtud kohas;
2.3.7. Meeldetuletused antud Hansaraha saldo ja nende aegumise kohta SMS-i ja e-posti teel;
2.3.8. Programm " Osta ning säästa järgmiselt ostult" (1 % ostukorvi väärtusest koguneb liikmetele Hansarahas, mida saab kasutada muude ostude jaoks, eripakkumiste ajal isegi 5-10 korda rohkem).
2.3.9. Personaalsed tervitused (sünnipäevaüllatused, nimepäeva õnnitlused);
2.3.10. Pärast kauba lisamist "Soovide nimekirja" saadetakse e-postile teave kauba hinna muutuste kohta. Samuti teavitame, kui meeldivaks märgitud toote jääk väheneb mõne ühikuni;
 

3. Kuidas saada “MinuHansa” liikmeks?

3.1. “MinuHansa” liikmeks võivad saada ainult need registreeritud kliendid, kes on avaldanud soovi saada “MinuHansa” lisahüvesid. "MinuHansa" liikmeteks võivad saada ainult füüsilised isikud.
3.2. “MinuHansa” liikmeks saamiseks peab registreeritud kasutaja tutvuma käesolevate reeglitega. Klubi liikmeks saamine toimub automaatselt ja täiendavat registreerimist pole vaja. 
3.3. Kui teil pole Hansapost.ee kontot, on vaja enne “MinuHansa” liikmeks astumist registreeruda ja luua konto. 
3.4. Samuti saate konto registreerimisel avaldada soovi saada “MinuHansa” liikmeks. 
3.5. Klubi liikmete isikuandmeid töödeldakse vastavalt Hansapost.ee privaatsuspoliitikaga kehtestatud korras, millega saab tutvuda siin.
3.6. “MinuHansa” liikmed saavad kasutada oma õigusi privaatsuspoliitikaga sätestatud korras. 
3.7. Hobby Hall Group OÜ töötajad ei saa liituda "MinuHansa" püsikliendiprogrammiga. 


4. Kui kaua kehtib “MinuHansa” liikmelisus?
4.1. Liikmelisus kehtib seni, kuni avaldate soovi lõpetada “MinuHansa” püsikliendiprogrammi liikmelisus. MinuHansa liikmelisusest saate loobuda nii oma isiklikul kontol kui ka e-posti teel: [email protected].
4.2. Liikmelisus lõpeb ka:
4.2.1. Pärast Hansapost.ee konto kustutamist;
4.2.2. Pärast teie isikuandmete kustutamise taotluse saamist;
4.2.3. Pärast seda, kui teie konto kehtivus peatatakse Hansapost.ee kohaldatavate reeglite rikkumise tõttu;
4.2.4. Pärast seda, kui Hansapost.ee tühistab “MinuHansa” püsikliendiprogrammi;
4.2.5. Kui rikute käesolevaid reegleid või kahjustate muul viisil “MinuHansa” lojaalsusprogrammi või Hansapost.ee ennast ja/või rikute teiste “MinuHansa” liikmete õigusi ja/või õigustatud huve.
4.2.6. Oleme saanud Sinu taotluse keelduda analüütilistest või sihtküpsistest.
 4.2.7. Pärast “MinuHansa” liikmelisuse lõppemist ei saa te enam lisahüvesid. Teie Hansapost.ee kontot ei tühistata automaatselt ja see jääb pärast “MinuHansa” liikmelisuse lõppemist aktiivseks.

5. Lõppsätted
5.1. Hansapost.ee-l on õigus käesolevaid “MinuHansa” tegevuse reegleid igal ajal muuta, peatada või lõpetada ilma sellest ette teatamata. Sellisel juhul on teil õigus kasutada teile pakutavaid hüvesid kuni “MinuHansa” tegevuse peatamiseni ja uusi hüvesid enam ei pakuta. Reeglite muutmisest teatatakse avalikult veebilehel Hansapost.ee.
5.2. “MinuHansa” hüvede pakkumise tingimuste (näiteks turutingimuste, õigusaktide jms) muutmise korral on Hansapost.ee-l õigus muuta hüvede andmise ulatust ja/või viisi, samuti peatada ja/või lõpetada nende andmine. Kui te pole selliste muudatustega nõus, on teil õigus igal hetkel “MinuHansa” liikmelisusest loobuda.