Maht: | 125 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kauba ID: | 6407937 |
Kasutamine: Et lõhn kauem peal püsiks, pihustage seda randmetele või kaelale. Pihustatud lõhna ärge laiali hõõruge, sest siis võivad lõhna omadused muutuda.
Koostis:Alcohol, Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Limonene, Hydroxycitronellal, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Evernia Prunastri (Oakmoss) Extract, Geraniol, Citral, Farnesol.
Hermes Terre d'Hermès - see on sisuliselt sisemine olemus - elu hälli metafoor. Aroomi telg - on tõelise puidu alkeemia.
Aroom on esialgu kibeda greibi ja apelsini märkmetega. Südameks värvikad piprad. Kõik see mänguliselt ühineb koos vetiveriga, mis annab aroomile ka maa-aluste mineraalide lõhna. Aroom on veelgi sügavam, kui tunnete seedri ja bensoehape soolasust.
Nootide palett:
Hermes on Prantsuse luksuskaupade tootja. Juhtivate konsultatsioonifirmade avaldatud erinevate reitinguskaalade järgi on see kõrgeima väärtusega ülemaailmne luksusbränd. Rikkaliku pärandi, peene meisterlikkuse, detailide, kõrge kvaliteedi ja professionaalsuse kombinatsioon kogu loome- ja tootmisprotsessis on andnud Hermesele kõrge positsiooni kõrge konkurentsiga luksusmaailmas. Praegu on Hermese kaubamärgi tootevalikus nahktooteid, aksessuaare, parfüüme ja valmisrõivaid.
Thierry Hermes asutas 1837. aastal Pariisis pereettevõtte. Algselt oli tema eesmärk teenida Euroopa aadleid, pakkudes nahast ratsutamisvarustust. Järk-järgult laienes ettevõtte tootevalik iga põlvkonnaga. Hermese kaubamärgiga reisikotid on olnud teel globaalse edu poole ja neid on alati kujutatud moeikoonidena. 2014. aasta seisuga oli kogu maailmas 311 Hermese kauplust, millest 207 kuulusid otse Hermesele.
Hermesil on äärmiselt ilus ja rikkalik edulugu. Piiratud turustamine, ainuõigus ja kontrollitud turundus on võimaldanud ettevõttel kahekordistada oma aastase kasvu. See peegeldab Hermese kaubamärgi turvalisust maailma elanikkonna väga rikastes osades. Fakt, et kaubamärki peetakse kõigi luksuslike moemajade seas kõige innovaatilisemaks, näitab ettevõtte pühendumust pidevalt toota ja tarnida ülikomplekseid tooteid, mis on ainulaadsed, väljendavad tugevat meelt ja millel on käsitöös erakordne eelis. Ettevõtte tulevik on kindel, kuid selleks, et säilitada oma positsioon kallite luksuskaupade turusegmendis, tuleb areneda ja diferentseeruda, kasutades selleks oma perekonna kaubamärgi jõudu: pärandi, autentsuse ja prestiiži ikooni.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Kauba ID: | 6407937 |
Kategooria: | Parfüümid meestele |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,11 x 0,115 x 0,09 m, 0,44 kg |
Tüüp: | Parfüümid |
Vaade: | Hermès, parfüümid parfüümid meestele |
Lõhnanoodid: | Puidused |
Ettenähtud: | Meestele |
Maht: | 125 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kaubamärk: | Hermès |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Hermes tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.