Mäng - Tapikékoi, Djeco DJ08542

Täpsustused:
Soovitatav vanus alates: 5 a.
Tüüp: Arendavad lauamängud, Memoriin
Kauba ID: 721952

Müüdud

Anname Sulle teada, kui toode on taas saadaval

Sarnased tooted

Toote kirjeldus: Mäng - Tapikékoi, Djeco DJ08542

Mälumäng. Seis, varganägu! Jalutuskäigult naastes avastab pere, et mingi lurjus on nende majast mõned asjad varastanud. Kas aitad perel välja selgitada, millised asjad on kadunud?

HOIATUS. Ei ole sobiv alla 3 aasta vanustele lastele. Lämbumisoht. Väikesed osad. Valmistatud Hiinas.

Vanus alates: 5-99

Mängijate arv: 2-4

Mänguaeg: 15 minutit

Mängu komplekt sisaldab: 4 mängualust ( köök, elutuba, magamistuba, aed), 36 „objekti“ põhist žetooni (9 iga mängualuse jaoks), 1 „perekonna“ žetoon ja kott

Mängu põhimõte: Tapikekoi on mälutreenimise mäng. Iga mängija mängib oma mängukorra ajal perekonna rolli ja teised mängijad mängivad vargaid. Sel ajal, kui pere magab, vargad eemaldavad mängualuselt ühe või mitu eset. See mängija, kes on perekond peab ära arvama, mis asjad on varastatud.

Mängu ettevalmistus: Asetage neli mängualust lauale mängijate vahele, et mängijad näeksid neid. Asetage kõik „objekti“ žetoonid kotti. Võtke kotist välja 12 juhusliku valimi alusel „objekti“ žetooni ja asetage need keset mängualuseid. Kõik objektid kuuluvad kindlatele alustele: žetoonid on sama värvi kui mängualuste kontuur. Asetage žetoonid õigetele mängualustele.

N.B.1: enne mängu algust on soovitav, et kõik mängijad vaataksid ja tutvuksid „objekti“ žetoonidega ja lepitakse omavahel kokku kuidas neid nimetatakse.

Mängukäik: Kõige vanem mängija on „perekonna“ mängija mängu alguses ja mäng jätkub kella osuti liikumise suunas. Tema asetab „perekonna“ žetooni enda ette.

On ööaeg ja „perekonna“ mängija sulgeb oma silmad ja loeb kõva häälega kümneni. Samal ajal teised mängijad võtavad mängualuste tubadest objekte, mis neile meeldivad. Nad peidavad võetud objektid enda kätte.

  • Mäng 2 mängijaga: võetakse ära 4 objekti.
  • Mäng 3 mängijaga: võetakse ära 2 objekti iga mängija poolt, kes on vargad.
  • Mäng 4 mängijaga: võetakse ära 1 objekt iga mängija poolt, kes on vargad.

Kui perekonna mängija on lõpetanud kümneni lugemise siis avab ta silmad ja tutvub majaga. Ta nimetab iga toa ja selle, mis objekt on sellest toast kadunud. Kui mängija nimetab puuduoleva objekti siis ta võidab endale varastatud objekti žetooni, mille asetab enda ette pilt ülesse poole.

Perekonna mängija tutvub majaga, mängukord on läbi:

  • Kui perekonna mängija on nimetanud kõik puuduolevad objektid, mis varastati öösel.
  • Kui ta teeb objekti nimetamisel vea (ütleb objekti mida ei ole varastatud või nimetab vale toa objekti)
  • Mängija annavad mängukorra edasi, kui mängijale ei meenu ühtegi objekti mis on kadunud.

Mängukorra lõpus saavad vargad endale need objektide žetoonid, mis jäid neile kätte peidetuks. Asetavad võidetud žetoonid enda ette pilt ülesse poole.

Nüüd saab järgmine mängija „perekonna“ mängijaks. Kotist võetakse uued 4 objekti žetooni ja asetatakse mängualusele. Seejärel saab järgmine mängija endale „perekonna“ žetooni ja mäng algab uuesti.

N.B.2: Kergemaks objektide meeldejätmiseks võib žetoonid asetada kohe õigete tubade mängualustele, nii nagu objektid asetsevad toas.

Mängu lõpp: Mäng on läbi, kui kotis ei ole enam objektide žetoone, mida mängualustele asetada. Mängija kellel on kõige rohkem võidetud objekte võidab mängu.

Mäng edasijõudnud mängijatele: „Keeruline maja“-  „Objekti“ žetoone võib asetada ükskõik millistesse tubadesse olenemata nende värvist.

Djeco on prantsuse kaubamärk, mille asutas 1954. aastal harmooniline ja armastav pere. Aja jooksul andis asutaja Véronique Michel-Dalès ettevõtte üle oma pojale, kes omakorda kasvatas ettevõtte elust esile toodud väärtusi: loomingulist disaini, kirge töö vastu ja toodete kvaliteeti. Nimi Djeco tuli sisaliku nimest "Gecko". Samuti ollakse uhke ettevõtte logo üle.

Djeco arendavad mänguasjad, lauamängud ja pusled on tõeliselt ainulaadsed, kuna näib, et need sisaldavad palju kultuuri ja intelligentsust. Võib-olla mitte asjatult, 1960. aastal võitis Djeco oma mängude eest Oscari. Poja kasvamise ajal oli äriahel mõnevõrra häiritud. Kuni Frédéric ühel päeval otsustas, et hakkab looma õppemänguasju, puidust mõistatusi ja muid sarnaseid, mõtlemapanevateks tegevusteks loodud mänguasju.

Tänapäevani näeb iga Djeco mänguasi või mäng välja ainulaadne, eriti kunstiliselt, kuna loov pilk mitte ainult ei püsinud, vaid ka kasvas. Djeco on aidanud Prantsusmaal murda mänguasjad uuele tasemele ning rõõmustab ja hämmastab fänne kogu maailmas tänapäevani.

Mäng - Tapikékoi, Djeco DJ08542

Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.

Hoiatus!

Kui mänguasjal on väikesed osad, ei sobi see alla 3-aastastele lastele. Olge ettevaatlik väikeste osadega, mis võivad eralduda või murduda, kuna laps võib lämbuda või selle sisse hingata! Kõik pakkematerjalid ja mänguasja osad ei ole mänguasja osa, mistõttu tuleb need enne mänguasja lapsele andmist eemaldada. Kasutada täiskasvanu järelevalve all.

Arendavad lauamängud

Lauamängud on lõbus vaba aja veetmise viis, mis annab sulle palju häid emotsioone ja võimaluse veeta kvaliteetaega koos pere ja sõpradega. Tänapäeva lauamängude turul on eriti populaarsed õppemängud. Huvitavad mängud, mis treenivad kujutlusvõimet ja mõtlemisoskust, tagavad mõnusa aja veetmise kodus koos pere või sõpradega. See mängurühm arendab keskendumisvõimet, keeleoskust ja õpetab erinevaid oskusi. Neil on ka eriti ilus disain, mis muudab nende mängimise palju lõbusamaks. Kõige populaarsemate õppemängude hulka kuuluvad erineva raskusastmega IQ-mängud, harivad mõistatused, geograafia lauamängud ja palju muud. Väga populaarsed on ka lastele mõeldud harivad lauamängud. Need on suurepärane võimalus aidata lapsel arendada keele- ja loogikaoskusi, õppida mitmesuguseid teemasid ja uurida ohutult ümbritsevat maailma. Harivad lauamängud on parim treening ajule, suurepärane viis vaba aja veetmiseks ja suurepärane kingitus oma lähedastele. Testi oma nutikust ja koge iga päev õppimise rõõmu just sulle sobiva mänguga.

Loe lähemalt

Üldine tooteinfo: Mäng - Tapikékoi, Djeco DJ08542

Kauba ID: 721952
Kategooria: Lauamängud ja mõistatused perele
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,215 x 0,04 x 0,215 m, 0,684 kg
Patareid: Ei
Vajaminevad patareid: Täpsustamata
Tootjamaa: Hiina
Mängu keel: Universaalne
Nutiseade: Ei
Kaubamärk: Djeco
Soovitatav vanus alates: 5 a.
Tüüp: Arendavad lauamängud, Memoriin
Vaade: Djeco, arendavad lauamängud lauamängud ja mõistatused perele, Djeco, memoriin lauamängud ja mõistatused perele
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Djeco tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (1)

Mäng - Tapikékoi, Djeco DJ08542
5

(1 ostja hinnang)

5 tähte
(1)
4 tähte
(0)
3 tähte
(0)
2 tähte
(0)
1 täht
(0)

100%

seda toodet soovitavad ostjatest

Jäta toote kohta arvustus

Info ja reeglid

Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.

Hinda toodet
Liene T.
18.02.2023

Hea mälumäng perega mängimiseks.

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki