Tualettvesi Givenchy Les Mythiques III EDT naistele, 100 ml

Täpsustused:
Maht: 100 ml
Kontsentratsioon: EDT
Kauba ID: 10151997
6980
69800 /l
Lisa korvi
923 / kuus
Sinu linn

Postkontor

10. detsembrist

199

Omniva pakiautomaat

10. detsembrist

219

DPD pakiautomaat

10. detsembrist

249

Smartpost pakiautomaat

10. detsembrist

259

Kuller

10. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

10. detsembrist

199

Omniva pakiautomaat

10. detsembrist

219

DPD pakiautomaat

10. detsembrist

249

Smartpost pakiautomaat

10. detsembrist

259

Kuller

10. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.


Toote kirjeldus: Tualettvesi Givenchy Les Mythiques III EDT naistele, 100 ml

Kasutamine: Kasutage ettenähtud viisil.

Heida pilk Prantsuse moemaja Givenchy ajalukku läbi ikoonilise lõhna. Givenchy III Naiste tualettvesi on austusavaldus Pariisi südames asuvale luksuskvartalile, kus bränd asub Avenue George V. Givenchy III lilleline-chypre aroom roheliste nootidega. Selle parfüümiga on kaasas lugu, mis mainib Givenchy peakorterit. Lõhna koostises domineerivad kolm põhikomponenti. Vaigused noodid, mida tunned esimesena, on üles ehitatud hüatsindipõhjale ja jäävad esiplaanile, kuni sulanduvad keskel Maroko iirisejuurega. Lõhna õrnad noodid on asendatud Indoneesia patšuliga, mis on puidune ja väga sensuaalne. Givenchy III parfüüm on pudelis, mida uuendati 2022. aastal. Parfüümi koostis on samuti lihtsustatud, kuid uus pudelikujundus tõlgendab suurepäraselt Givenchy moeloominguga seotud luksust. Puhas stiil oli Hubert de Givenchy lemmik ja see pudel peegeldab seda kohe.

Givenchy

1927. aastal sündis andekas disainer Hubert James Taffin de Givenchy, kes 1952. aastal asutas oma moemaja. Samal aastal avalikustas ta esimese kollektsiooni, mis on jätnud moeajaloosse kustumatu jälje: rõivad, mis põhinevad tema ""eripärasel"" kontseptsioonil - elegantsed pluusid ja heledad seelikud, mis segavad tihedaid jooni ja lihtsust -, seda kollektsiooni saatis tohutu edu, arvestades nende päevade vaoshoitud igapäevast ilmet. Givenchy õppis Pariisis teiste maailmakuulsate disainerite juures, nagu Elsa Schiaparelli, Robert Piguet, Lucien Lelong ja Jacques Fath. 1993. aastal, vahetult pärast kollektsiooni väljatulemist, viidi Givenchy siiski teise brändihiiglase Cristóbal Balenciaga tiiva alla. Givenchy kujundusjooned muutusid puhtamaks ja puhtamaks - ja naised armastasid seda. Givenchy tõeline kingitus oli sulanduda prantsuse pärandisse ja Ameerika glamuuri. Ta oli mees, kes mõistis naisi - ja pole ime, et filmistaarid ja teised eliitnäitlejad teda armastasid. Elegantsi, kunsti ja stiili asjatundja Givenchy arvas, et ""rõivastuse eesmärk on muuta naine ilusamaks"".

Alates 1957. aastast Givenchy hakkas looma parfüümi, mida ta nimetas naise teenetemärgi ""viimaseks puudutuseks"". 1958. aastal - ajal, mil parfüümidel ei olnud neile omaseid """"nägusid"""", tekitas ta revolutsiooni, paludes oma sõbral Audrey Hepburnil saada L'Interditi reklaamikampaania staariks: filmitäht ilmus esmakordselt parfüümireklaamides.

Tänapäeval on Givenchy lõhnade portfellis midagi igale parfüümifännile. Nendes parfüümides on täiuslikult erinevad kujundused ja maitsed, millel on prantsuse elegants, ameerikalik hõng ja armastus stiili ja ilu vastu kogu maailmas. Nagu Givenchy Beauty moemaja, on selle brändi parfüümid alati kehastanud ainulaadseid sensoorseid ja emotsionaalseid omadusi, edendades elustiili, milles on ühendatud elegants ja fantaasia. See on bränd, mis tähistab alati naise sarmi, isiksust ja julgustab meid oma elus pisut rohkem rõõmu tundma. Ja kas parfüümid saavad seda saavutada? Muidugi!

Tualettvesi Givenchy Les Mythiques III EDT naistele, 100 ml Givenchy

Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.

Kontsentratsiooni liigid Krüpteerimine Mitu tundi lõhn püsib? Lõhnained
EDT "Tualettvesi" Võib püsida 2–4 tundi; 4-15%
EDP "Parfüümvesi" Püsib 3 kuni 5 tundi 15-20%
EDC "Kölnivesi" Enamasti püsib see kuni 2 tundi. 3-5%;
PP "Parfüüm" Püsib üle 6 tunni 20-30%
EDF "Lõhnavesi" Püsib kuni 2 tundi 1-3%

Üldine tooteinfo: Tualettvesi Givenchy Les Mythiques III EDT naistele, 100 ml

Kauba ID: 10151997
Kategooria: Parfüümid naistele
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,15 x 0,08 x 0,14 m, 0,15 kg
Tüüp: Tualettveed
Lõhnanoodid: Küpress
Vaade: Givenchy, küpress parfüümid naistele
Ettenähtud: Naistele
Maht: 100 ml
Kontsentratsioon: EDT
Kaubamärk: Givenchy
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Givenchy tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Tualettvesi Givenchy Les Mythiques III EDT naistele, 100 ml
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki