Tualettvesi Valentino Uomo Born In Roma Green Stravaganza EDT meestele, 50 ml, 50 ml

Täpsustused:
Maht: 50 ml
Kontsentratsioon: EDT
Kauba ID: 10133252
7799
1 55980 /l
Lisa korvi
815 / kuus
Sinu linn

Postkontor

25. oktoobrist

199

Omniva pakiautomaat

25. oktoobrist

219

DPD pakiautomaat

25. oktoobrist

249

Smartpost pakiautomaat

25. oktoobrist

259

Kuller

25. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

25. oktoobrist

199

Omniva pakiautomaat

25. oktoobrist

219

DPD pakiautomaat

25. oktoobrist

249

Smartpost pakiautomaat

25. oktoobrist

259

Kuller

25. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.


Toote kirjeldus: Tualettvesi Valentino Uomo Born In Roma Green Stravaganza EDT meestele, 50 ml

Kasutamine:

Pihusta aroomi otse kaelale ja randmetele, samuti kõrva taha ja juustele. Piisab vaid mõnest pihustist, et lõhn püsiks kauakestev ja piisavalt intensiivne. Vältida otsest kokkupuudet silmade ja suuga.

Valentino Uomo Born In Roma Green Stravaganza on julge ja võluv aroom, mis kehastab Rooma vaimu. Koidikul viib see Rooma linna rahulikesse aedadesse, kus tähistatakse vabadust ja eneseväljendust. See parfüüm haarab Rooma dünaamilise energia – koha, kus säravad individuaalsus ja piiramatud võimalused. Kompositsioon avaneb Calabria bergamoti dünaamilise noodiga, mis vallandab järk-järgult oma intensiivsuse. Lõhna südant iseloomustab tugev kohvinüanss, mis meenutab rikkalikku espressot ja annab vastupandamatu võlu. Alus on kaunistatud maalähedase ja peene lõhnaga kuldvitsa varjundiga, mis annab segule loomuliku elegantsi ja rafineerituse. Iga koostisosa on pärit säästvalt, peegeldades Valentino Beauty pühendumust vastutustundlikule luksusele. Valentino Uomo Born In Roma Green Stravaganza parfüüm on paigutatud pilkupüüdvasse pudelisse, mis avaldab austust Valentino ikoonilisele Rockstudile. Rooma ajatust arhitektuurist inspireeritud pudeli püramiidi kuju on Maison Valentino tunnus. Julge musta naha ja erksa rohelisega kaunistatud pudel õhkab kirge, jultumust ja luksust, mis on sarnane Valentinole. See peegeldab visuaalselt lõhna elavat iseloomu ja ainulaadset stiili.

Maison Valentino asutasid 1960. aastal Valentino Garavani ja Giancarlo Giammetti. Valentino on rahvusvaheline moetegelane. Maison Valentino mängib olulist rolli luksusstiilis, kus traditsioon ja innovatsioon segunevad. Valentino kaubamärgi kujundus ei ilmne mitte ainult rõivakollektsioonide kaudu, vaid ka aksessuaaride kaudu, mis hõlmavad kingi, käekotte, väikseid nahast aksessuaare, prille, salle, lipsusid ja parfüüme. Valentino pakub esteetilist ilu kogu universumile, sest Valentinole kuulub üle 175 poe ja 1500 müügikoha enam kui 100 riigis. Bränd Maison Valentino on eriti tuntud punaste kleitide poolest ja tema loomingus tavaliselt kasutatavat eredat tooni nimetatakse sageli "valentinopunaseks".

Esteetiline, kaasaegne visioon ja täiuslikkust nõudev viimistletud käsitöö on tööstusprotsessi, tootearenduse ja toodete valmistamise juhtpõhimõtted. Kogu tootmine toimub Rooma ajaloolises Piazza Mignanellis, kus hiljuti avati Bottega Couture kool. Valentino kuulub rahvusvaheliste moejuhtide hulka, kes usuvad ülemaailmse stiilinägemuse loodud kõrgesse lisandväärtusesse.

„On väga oluline teha tihedat koostööd spetsialistidega ja tugineda Itaalia kogemustele. See võimaldas meil reeglitest aru saada ja mõista, et saaksime neid rikkuda ja omal moel ümber kirjutada. Oma reeglite loomine on disainerikutse keskmes. See on vundament, millest alates algab iga loomeprotsess. Mind huvitab humanismi idee, mis edendab loovust. Selles ettevõttes sain teada, et innovatsioon ei saa eksisteerida ilma sügavate traditsioonide tundmiseta. See idee on Valentino uus suund - traditsioonide mõistmine ja fantaasia vallandamine innovatsiooni jaoks, ”ütleb Maison Valentino praegune loovjuht.

Maison Valentino lõi oma esimese parfüümisarja 1970. aastate lõpus, mistõttu on ettevõte ka tuntud ja arenenud. Nüüd teeb Maison Valentino koostööd ühe suurima lõhnatootja Puigiga, et kasvatada oma senist populaarset lõhnakollektsiooni. Parfüümide valik on üsna lai, koosnedes mitmesugustest lõhnadest, mis sobivad igale maitsele.

Tualettvesi Valentino Uomo Born In Roma Green Stravaganza EDT meestele, 50 ml

Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.

Kontsentratsiooni liigid Krüpteerimine Mitu tundi lõhn püsib? Lõhnained
EDT "Tualettvesi" Võib püsida 2–4 tundi; 4-15%
EDP "Parfüümvesi" Püsib 3 kuni 5 tundi 15-20%
EDC "Kölnivesi" Enamasti püsib see kuni 2 tundi. 3-5%;
PP "Parfüüm" Püsib üle 6 tunni 20-30%
EDF "Lõhnavesi" Püsib kuni 2 tundi 1-3%

Üldine tooteinfo: Tualettvesi Valentino Uomo Born In Roma Green Stravaganza EDT meestele, 50 ml

Kauba ID: 10133252
Kategooria: Parfüümid meestele
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,15 x 0,08 x 0,14 m, 0,15 kg
Tüüp: Tualettveed
Vaade: Valentino, tualettveed parfüümid meestele
Lõhnanoodid: Puidused
Ettenähtud: Meestele
Maht: 50 ml
Kontsentratsioon: EDT
Kaubamärk: Valentino
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Valentino tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Tualettvesi Valentino Uomo Born In Roma Green Stravaganza EDT meestele, 50 ml
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki