Goodyear UltraGrip Arctic 2 Suv 265/55R19 113 T

Täpsustused:
Kütusesäästlikkus: Täpsustamata
Rehvimüra: -
Märghaardumise kategooria: Pole täpsustatud
Kauba ID: 8481336
31300
Lisa korvi
1183 / kuus
Sinu linn

Postkontor

3. detsembrist

199

Kuller

3. detsembrist

799

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

3. detsembrist

199

Kuller

3. detsembrist

799

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.


Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Goodyear UltraGrip Arctic 2 Suv 265/55R19 113 T

Toote ajalugu
Brändi ajalugu Goodyear Tire & Rubberi ettevõte alustas oma tegevust 1898. aastal, kui Frank Seiberling ostis oma õemehelt laenatud raha eest esimesed seadmed. Kummi ja puuvilla tuli tuua maailma teisest otsast halvasti arenenud raudteetranspordiga merepiirkonda. F. Seiberling andis oma ettevõttele nime vapra pioneeri Charles Goodyeari järgi, kes leiutas vulkaniseerimise. Ta mõtles välja ka omapärase kaubamärgi – tiivulise jala, mis on sümboolselt seotud ettevõtte ajalooga.
Vaid 13 töötajaga Goodyear alustas jalgratta- ja vankrikummide, hobuseraudade ja pokkerižetoonide tootmisliiniga. Esimese kuu käive oli 8246 Usa dollarit. Pärast esimese jalgrattarehvi tootmist 1898. aastal alustas Goodyear oma teekonda maailma suurimaks rehvitootjaks. Selle nime sai see 1916. aastal, kuulutades välja loosungi "Rohkem inimesi kasutab Goodyeari rehve kui ükski teine". Sellest sai 1926. aastal maailma suurim kummifirma. Need esimesed legendaarsed aastad määrasid ettevõtte tegevuse ja suhete eri tahud klientidega. Tänapäeval globaalset Goodyeari kaubamärki ja tuhandeid ettevõtte saavutusi, uuendusi, leiutisi, teedrajavaid ja radikaalseid täiustusi vaadates on tunda ettevõtte asutajate tugevat, uuenduslikku ja pragmaatilist iseloomu.
Tänaseks on Goodyear maailma suurim rehvifirma, mis tegutseb kuuel kontinendil ja müüb aastas tooteid 15 miljardi Usa dollari väärtuses. Lisaks Goodyeari kaubamärgiga rehvidele toodab ettevõte mitmeid teisi tuntud rehve: „Dunlop", „Kelly", „Fulda", „Lee", „Sava" ja „Debica". Ettevõtte teised divisjonid toodavad kummi- ja polümeertooteid paljudele auto- ja tööstusturgudele.
Uuendused
Innovatsioon – uute loominguliste ideede, toodete ja materjalide pidev voog – on alati olnud Goodyeari tegevuse keskmes. Ettevõte asutas 1943. aastal alusuuringute üksuse, mis on sellest ajast peale saanud tuhandeid patente. Goodyeari teadlaste ja tehnikute olulisemaid leiutisi kasutatakse nii rehvide ja autode tootmisel, kui ka kunstsüdametel ja liitekohtadel, sidematerjalidel, kunstmuru mänguväljakutel, toidupakenditel.
Goodyear Research oli Paul Flory koolituspaik, kes võitis polümeeride uurimise eest Nobeli preemia. Kaks teadusühendust on välja andnud Goodyeari medali, mis on Ameerika Keemiaühingu kummiosakonna kõrgeim autasu, mille annab teadlastele ja inseneridele läbimurdeliste leiutiste eest.
Täna jätkavad Goodyear Researchi teadlased ja insenerid üle maailma oma uurimistööd kummi ja polümeeride valdkonnas. Nad jõuavad vähehaaval nii mitmekesistesse maailmadesse nagu arvutiteadus, füüsika, matemaatika, insenerimehaanika ja metallurgia, et avastada palju ainulaadseid materjale ja protsesse.
Goodyear Euroopa
Goodyeari Euroopa divisjoni ajalugu sai alguse ettevõtte esimesest kontorist Londonis 1912. aastal. Täna tegutseb Brüsselis kaks äriüksust, mis kontrollivad ettevõtte tegevust Euroopa Liidus ja Ida-Euroopas. Goodyear on hetkel suuruselt teine ​​rehvitootja Euroopas. Goodyeari Euroopa divisjonil on kaks peamist infrastruktuuri. Goodyeari tehniline keskus Colmar-Bergis Luksemburgis viib läbi uuringuid ja arendab ettevõtte rehvide täiustusi Euroopa ja Aasia jaoks. See keskus arendab rehve peaaegu kõikidele sõidukitele. Tema inseneridest, tehnikutest ja teadlastest koosnev meeskond, kes teenindab Goodyeari tehaseid üle maailma, töötab välja rehvide disaini ja parandab enam kui 180 turul müüdavate toodete tehnilisi omadusi. Teine oluline üksus on Lõuna-Prantsusmaal Mirevalis asuv aastaringne 445 aakri suurune katseala. Goodyearil on tehased ka Poolas, Sloveenias, Saksamaal ja Hollandis. Siin valmistatakse rehve, terastraati rehvidele, kangaid, jõuülekandeid, vedrusid ja protekteeringuid.

Mugavamaks teeninduseks saad Hansapost.ee-st ostetud rehvide korral tarne meetodiks valida vaid „transport kulleriga“. Oma vanad rehvid saad murevabalt tagastada Eesti Rehviringlus http://rehviringlus.ee/ kodulehelt leitavatesse kogumiskohtadesse.

Goodyear alustas tegevust Ameerika Ühendriikides 1898. aastal. Ettevõte sai nime Charles Goodyeari järgi, kes leiutas vulkaniseerimise. Juba 1916. aastal sai ettevõttest maailma suurim rehvitootja ja 1926. aastal maailma suurim rehvitööstus. Täna on Goodyear üks maailma kolmest suurimast rehvitootjast. Goodyeari uurimiskeskuses töötavad teadlased ja insenerid üle maailma, et luua palju ainulaadseid materjale ja protsesse. Goodyear'ile kuuluvad ka sellised kaubamärgid nagu Dunlop, Fulda, Sava ja Debica.

Esialgu vaid 13 töötajaga, alustas Goodyear jalgratta- ja vankrirehvide, hobuseraua ja pokkeri žetoonide tootmist. Esimese kuu käive oli 8 246 dollarit. Teekond rehvide maailma algas 1898. aastal esimese rattarehvi valmistamisega.
Innovatsioon - pidev uute loominguliste ideede, toodete ja materjalide voog - on alati olnud Goodyeari äritegevuse keskmes. Ettevõte asutas 1943. aastal alusuuringute osakonna, mis on sellest ajast alates saanud tuhandeid patente.
Goodyear pakub kõiki eeliseid ja funktsioone, mida kaasaegne juht otsib, alates uuenduslikust tehnoloogiast ja jõudlusest kuni usaldusväärsuse ja taskukohase kvaliteedi ja hinna suhtega. Goodyeari insenerid testivad iga uue rehvi konstruktsiooni rohkem kui 50 toimivuskriteeriumi alusel. Goodyeari rehvid on oma vastupidavuse ja laitmatu kaubamärgi maine tõttu olnud Euroopa juhtide lemmik juba aastaid. Suve- ja talverehvide karkassid on tootjate poolt tugevdatud spetsiaalse tehnoloogiaga, mis tagab parima võimaliku haardumise teekattega erinevates kliimatingimustes. Kõrged testide tulemused näitavad, et teie mugavus ja turvalisus on tootjatele igal reisil esmatähtis. 

Goodyear UltraGrip Arctic 2 Suv 265/55R19 113 T

Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.

Üldine tooteinfo: Goodyear UltraGrip Arctic 2 Suv 265/55R19 113 T

Kauba ID: 8481336
Kategooria: Talverehvid
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,64 x 0,64 x 0,21 m, 9 kg
Diameeter: R19
Laius: 265 mm
Kõrgus: 55 mm
Kaubamärk: Goodyear
Kiirusindeks: T (kuni 190km/h)
Koormusindeks: 113
Rehvitüüp: Naastrehvid
Vaade: Goodyear, naastrehvid talverehvid
Energiamärgis: Ei
Kütusesäästlikkus: Täpsustamata
Rehvimüra: -
Märghaardumise kategooria: Pole täpsustatud
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Goodyear tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Goodyear UltraGrip Arctic 2 Suv 265/55R19 113 T
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Goodyear UltraGrip Arctic 2 Suv 265/55R19 113 T