Programmeerimismäng Learning Resources Scamper&Sneaker LER 3081

Täpsustused:
Vanus alates: 4 a.
Kauba ID: 9506386
5200
Lisa korvi
688 / kuus
Sinu linn

Postkontor

10. detsembrist

199

Omniva pakiautomaat

10. detsembrist

219

DPD pakiautomaat

10. detsembrist

249

Smartpost pakiautomaat

10. detsembrist

259

Kuller

10. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

10. detsembrist

199

Omniva pakiautomaat

10. detsembrist

219

DPD pakiautomaat

10. detsembrist

249

Smartpost pakiautomaat

10. detsembrist

259

Kuller

10. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.


Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Programmeerimismäng Learning Resources Scamper&Sneaker LER 3081

„Scamper&Sneaker“ tutvustab teie lapsele ilma ekraanita programmeerimismaailma. Komplekt julgustab noori kasutajaid kriitiliselt mõtlema ja probleeme iseseisvalt lahendama. Lisaks aitab see mõista STEM-i (Science, Technology, Engineering and Mathematics) põhitõdesid. Lisaks kirjeldab juuresolev raamat „Scamper&Sneaker“ seiklusi, muutes programmeerimise õppimise lihtsamaks.
Lapsed saavad kassikäpajälgede abil luua oma järjestused. Papist kaunistused võimaldavad luua ainulaadse mängukaunistuse. Lisaks muutub lapse tuba koos lõnga ja liumäega minimänguväljakuks. Võimalus luua kuni 30-astmelisi jadasid võimaldab teil laiendada oma kujutlusvõimet ja loovust.
 Võimalus on programmeerida Scamper peitust mängima, liblikaid püüdma jne. Lisaks jälgitakse raamatus kodeerimisega seotud väljakutseid, laps saab ise luua koode. Scamper ninal klõpsamine aktiveerib mängurežiimi, kus teie laps saab teda toita, paitada ja tema eest hoolitseda.
Spetsifikatsioonid:
  • Tootja: „Learning Resources“
  • Sobib: Lastele 4+
  • Toide: 3 AAA patareid (ei kuulu komplekti)

Aku paneel peab olema kaitstud kattega. Patareid võib vahetada ainult täiskasvanu. Sisestage patarei vastavalt määratud polaarsusele (+/-). Mittelaetavaid patareisid ei tohi laadida. Laetavaid patareisid (kui need on eemaldatud) tohib laadida ainult täiskasvanute järelevalve all. Enne laadimist tuleb mänguasjast eemaldada uuesti laetavad patareid. Ärge kasutage korraga erinevat tüüpi patareisid ega uusi patareisid koos kasutatud patareidega. Soovitatav on kasutada ainult sama tüüpi või samaväärseid patareisid. Kasutatud patareid tuleb mänguasjast eemaldada. Toiteklemmid ei tohi põhjustada lühist. Ärge visake kasutatud patareisid tavalisse prügikasti, vaid selleks ettenätud kohta. Järgige protseduuri.

Hoiatus!

Kui mänguasjal on väikesed osad, ei sobi see alla 3-aastastele lastele. Olge ettevaatlik väikeste osadega, mis võivad eralduda või murduda, kuna laps võib lämbuda või selle sisse hingata! Kõik pakkematerjalid ja mänguasja osad ei ole mänguasja osa, mistõttu tuleb need enne mänguasja lapsele andmist eemaldada. Kasutada täiskasvanu järelevalve all.

Hariduslikud mänguasjad ja mängud

Harivad mänguasjad ja mängud on lõbus viis vaba aja veetmiseks ning õige mänguvarustuse valimine arendab vaimset aktiivsust, keeleoskust, keskendumisvõimet ja loovust. Kõige populaarsematel laste mänguasjadel on ka hariduslik funktsioon: nad aitavad kaasa lapse arengule, lisaks keskkonna ja esemete tundmaõppimisele. Parimad õppemänguasjad on need, mis on valitud vastavalt lapse vanuserühmale ja teda huvidele keskendudes. Igasugused mõistatused ja ehitusklotsid, muusikainstrumendid, robootikakomplektid ja muud õppevahendid arendavad probleemide lahendamise oskust ja äratavad uudishimu keskkonna suhtes. Lapsed laiendavad oma silmaringi, mängides erinevate mänguasjadega, alates lihtsatest mängudest, nagu tähtede õppimine mälukaartide abil või kuubikute kokkupanemine pildiks, kuni keerulisemate mängudeni, nagu tervete sõnade loomine. Erinevad komplektid, puutetundlikud mänguasjad, rääkivad, mängivad ja interaktiivsed mänguasjad ning mänguvahendid muudavad õppeprotsessi palju lõbusamaks ja huvitavamaks. Lastel ei ole mitte ainult midagi teha, vaid nad õpivad ka uusi asju. Lai valik harivaid mänge võimaldab teil valida oma perele sobivad mänguasjad ja see on suurepärane kingitus teie lähedastele.

Hariduslikud mänguasjad ja mängud

Midagi, mida iga vanem soovib, on anda oma lapsele parim elu algus, luues talle võimalused areneda esimesest päevast peale. Õppemänguasjad võivad tunduda väga lihtsad, kuid nende funktsioon on väga oluline. Mänguasjad parandavad motoorikat ja arendavad loovust.

Loe lähemalt

Üldine tooteinfo: Programmeerimismäng Learning Resources Scamper&Sneaker LER 3081

Kauba ID: 9506386
Kategooria: Arendavad laste mänguasjad
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,22 x 0,12 m, 0,78 kg
Tüüp: Hariduslikud mänguasjad ja mängud
Vaade: Learning resources, hariduslikud mänguasjad ja mängud arendavad laste mänguasjad
Vajaminevad patareid: Jah
Patareid: AAA
Nutikas funktsioon: Ei
Kaubamärk: Learning resources
Vanus alates: 4 a.
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: Kõik Learning resources tooted

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Programmeerimismäng Learning Resources Scamper&Sneaker LER 3081
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Hansapost.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Programmeerimismäng Learning Resources Scamper&Sneaker LER 3081